گیمینگرویتی

ثبت نام

67 درصد از فروش بازی‌های پلی استیشن دیجیتالی بوده است

گزارش مالی اخیر سونی نشان‌دهنده وضعیت خوب وسالم پلی استیشن است. با توجه به آمار آن‌ها، بیش از 38.4 میلیون واحد پلی استیشن 5 به فروشگاه‌های جهان ارسال شده و در همین حین آمار جالب دیگری هم از اوضاع نرم‌افزاری پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق آمار اعلام شده توسط سونی، فروش نرم‌افزارها در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 طی ربع چهارم سال مالی 2022/23 جمعا 68 میلیون واحد بوده که نسبت به آمار 70.5 میلیون واحدی ربع چهارم سال مالی قبل کاهش داشته است. از طرفی دیگر، فروش نرم‌اقزارهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در کل سال مالی هم 264.2 میلیون واحد بوده که باز هم در مقایسه با رقم 303.2 میلیون واحدی سال مالی گذشته کمتر است.

با این حال، سونی اعلام کرده که نرخ فروش دیجیتالی افزایش داشته است. در واقع 67 درصد از کل آمار فروش نرم‌افزارها طی این سال مالی دیجیتالی بوده است. سال گذشته این آمار 66 درصد بود.

سونی اخیرا همچنین تایید کرد که می‌خواهد در سال مالی جاری 25 میلیون واحد پلی استیشن 5 به فروشگاه‌ها ارسال کند. رقمی که اگر رخ بدهد می‌توان گفت بالاترین میزان از تعداد کنسول‌های عرضه شده پلی استیشن طی یک سال مالی خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *