گیمینگرویتی

ثبت نام
راهنمای خرید و استفاده از Playstation 5

سونی عرضه 25 میلیون واحد کنسول پلی استیشن 5 در سال مالی جاری را هدف گرفته است

شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرد تا 31 مارس {11 فروردین) بیش از 38.4 میلیون واحد از کنسول پلی استیشن 5 را در سرتاسر جهان به فروشگاه‌ها ارسال کرده است. از این آمار 6.3 میلیون واحد بین ماه‌های ژانویه تا مارس ارسال شده است. این بیشترین میزان ارسالی از یک کنسول به فروشگاه‌ها در ربع مالی اول سال محسوب می‌شود. نکته جالب توجه اینجاست که سونی انتظار دارد میزان فروش پلی استیشن 5 در سال پیش‌رو از این هم بیشتر شود.

شرکت سونی در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که می‌خواهد در سال مالی 2023-24 (فروردین 1402 الی اردیبهشت 1403) 25 میلیون واحد پلی استیشن 5 در جهان عرضه کند. این میزان در واقع بیشترین میزان از عرضه یک کنسول پلی استیشن در طول یک سال مالی خواهد بود.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت سونی در بیانیه خود آورد: «هدف ما ادامه سرعت بخشیدن به نفوذ پلی استیشن 5 و عرضه 25 میلیون واحد از این کنسول در سال مالی جاری است؛ آماری که بیشترین میزان در طول تاریخ پلی استیشن خواهد بود.»

طبق گزارشات قبلی، سونی برای انتشار مدل جدیدی از پلی استیشن 5 با قابلیت جداسازی دیسک درایو برنامه‌ریزی می‌کند. در صورت صحت این قضیه، عرضه چنین مدلی می‌تواند به فروش بیشتر پلی استیشن 5 در ماه‌های آینده کمک کند.

در عین حال می‌توان مطمئن بود که عرضه بازی‌های جدید به فروش پلی استیشن 5 سرعت می‌بخشد. عناوین بزرگی مثل فاینال فانتزی 16 و مارول اسپایدر من 2 در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهند شد. با توجه به اطلاعات لو رفته، ظاهرا سونی در ماه مه هم نمایش جدیدی برای پلی استیشن برگزار خواهد کرد. شاید در آن نمایش اطلاعات بیشتری از برنامه‌های 2023 به‌دست آوریم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *