گیمینگرویتی

ثبت نام

زک اسنایدر قصد ندارد فیلم دیگری در دنیای DC بسازد

زک اسنایدر می‌گوید قصد ندارد که بعد از انتشار Snyder Cut of Justice League، فیلم دیگری درباره دنیای DC بسازد. به گزارش گیمین‌گرویتی، او در مصاحبه با Comic Book Debate درباره فیلم‌های آینده صحبت کرد:

«ببینید من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که اینجا باشم و این کار را انجام دهم. فکر نمی‌کردم که بتوانم Justice League را تمام کنم. حقیقت این است و اخبارش نیز همه جا گزارش شده و من مشکلی ندارم که فیلم قدیمی شده‌است. این یک فیلم قدیمی می‌باشد که من مشغول کار بر روی آن هستم. دنیای DC به راه خود ادامه داده و مسیر دیگری را دنبال کرده و کار خود را انجام داده‌است. ایرادی ندارد. با توجه به کارهایی که من کردم و تصوری که از این کاراکترها داشتم و مسیری که می‌خواستم دنبال کنند، همه می‌دانند که من قصد ساخت فیلم‌های بیشتری را داشتم. تقریبا ۵ فیلم. اما سرم شلوغ است. کارهای زیادی دارم.

آیا جالب است که طرفداران در این حد به مسیر ایمان دارند؟ بله، فوق‌العاده‌ست. من خیلی خوشحالم و مشتاقم که Justice League را ببینند تا بتوانند اکسیر کامل Justice League را بنوشند. اما آیا به کار خود ادامه می‌دهم؟ برنامه‌ای برای این کار ندارم. اما همان‌طور که گفتم؛ فکر نمی‌کردم که اینجا باشم. پس معلوم نیست.»

Snyder Cut of Justice League در ماه مارس و در شبکه HBO Max پخش خواهد شد. اسنایدر مدعی است که نسخه او حاوی ۱۵۰ دقیقه از صحنه‌هایی می‌باشد که تاکنون پخش نشده و هیچ یک از کارهای جاس ویدن که پس از خروج اسنایدر تهیه شده‌، در ادیت نهایی فیلم استفاده نشده‌است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *