گیمینگرویتی

ثبت نام

چکیده نقدها و نمرات Yakuza: Like A Dragon؛ خلافکارهای اصلی

نقدها و نمرات بازی Yakuza: Like A Dragon جدیدا منتشر شده‌اند که خبر از عنوانی خوب و مفرح می‌دهند که رضایت نسبی منتقدین را نیز بدست آورده است. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، سری اکس و اس دردسترس قرار خواهد گرفت و سال بعد نیز برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نمایشی از گیم‌پلی بازی روی کنسول نسل نهمی اکس باکس سری اکس نیز منتشر شده بود که می‌توانید از اینجا ببینید. چکیده‌ای از نقدهای بازی را در ادامه دنبال کنید:

TheGamer 100

“Yakuza: Like A Dragon یک نقطه‌ی صعود برای ژانر است – یا شاید هم مرتفع‌ترین نقطه‌ای که این ژانر می‌توانست در اکس باکس وان یا پلی استیشن ۴ برسد. اگر این چیزی است که JRPG در نسل بعدی کنسول‌ها آغاز می‌شود پس تا مدت‌ها از این لحاظ غنی خواهیم بود.”

GamesRadar+ 90

“Yakuza: Like a Dragon به خوبی شمایل خود را به RPG تغییر می دهد و در این کار نیز بسیار تاثیرگذار عمل می‌کند، سیستم مبارزات بازی نیز عالی هستند و در کنار شخصیت‌هایی دوست داشتنی، ماموریت‌های فرعی جذابی خواهید داشت که قصه را معنادارتر از پیش می‌کنند.”

Everyeye.it 85

“Like a Dragon همانند بهترین بازی در سری Yakuza تمام پتانسیل‌های فرنچایز را به همگان نشان می‌دهد.”

Vandal 84

“Yakuza: Like a Dragon یک کاجراجویی عالی است و گرچه از برخی کمبودها رنج می‌برد، اما با حفظ اصالت خودش، ایده‌های جدیدی نیز به فرنچایز اضافه می‌کند که ستودنی هستند.”

IGN 70

“Yakuza: Like a Dragon قدم‌های بزرگی برای ورود به یک مسیر جدید برمی‌دارد که در متعادل ساختن این ماجرا اصلا موفق نیست.”

Metro GameCentral 70

“مبارزات نوبتی بازی چندان رضایت بخش نیستند اما شخصیت اصلی محشر و مینی گیم‌های فوق العاده، ثابت می‌کنند که این بازی یک Yakuzaی واقعی است.”

میانگین نقدها و نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک: ۸۴ (نسخه PS4)

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *