گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: انیمه Ya Boy Kongming یک سینمایی تلفیقی دریافت می‌کند

به گزارش گیمین‌گرویتی، این انیمه زمانی معرفی شده که سریال لایو-اکشن این عنوان به پایان راه خود رسیده است.

 

با انتشار تریلری، اعلام شد که انیمه‌ی تلویزیونی Yuto Yotsuba و مانگای Ya Boy Kongming اثر Ryo Ogawa، یک فیلمی تلفیقی دریافت خواهند کرد. این فیلم تلفیقی با نام Paripi Komei Road to Summer Sonia، در تاریخ 1 مارس در سراسر ژاپن به نمایش در می‌آید.

 

 

شرکت کودانشا یو‌اس‌ای پابلیشینگ (Kodansha USA Publishing) مانگای Ya Boy Kongming را به صورت دیجیتالی در تاریخ 11 خرداد (1 ژوئن) 2021 شروع کرد. این شرکت، مانگای مورد بحث را اینگونه توصیف می‌کند:

 

کونگمین (Kongmin)، فرمانده‌ی Three Kingdoms، همه‌ی زندگی‌اش را با جنگ‌های بی‌شماری رو‌به‌رو شده بود که باعث شد او تبدیل به استراتژیست برجسته‌ای شود. به همین خاطر، او در بستر مرگش آرزو کرد تا در دنیایی آرام و صلح‌آمیز متولد شود که در نهایت به حزب مرکزی امروزی، توکیو فرستاده شد! آیا استراتژیست باهوشی مانند کونگمین می‌توان با ضربات وحشیانه و افراد حزب سازگار شود؟

مانگای این اثر در دسامبر سال 2019 روی سایت Kodansha’s Comic Days به زبان ژاپنی قرار گرفت و همچنین، در نوامبر 2021 در مجله‌‌های Weekly Young Magazine آغاز به ظاهر شدن کرد. این مانگا، در آوریل 2022 الهام‌بخش یک انیمه‌ی تلویزیونی بود. HIDIVE به صورت انحصاری و همزمان این سریال‌ها را پخش کرد و همچنین دوبله‌ی انگلیسی این سریال‌ها را استریم کرد. سنتای فیلم‌ورکس (Sentai FilmWorks) مجوز انیمه را دریافت و در تاریخ 29 فروردین (18 آوریل)، آن را به نمایش خانگی آورد.

 

لایو-اکشن انیمه‌ی Ya Boy Kongmin در تاریخ 5 مهر (27 سپتامبر) به نمایش درآمد که به تازگی به پایان راه خود رسید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *