گیمینگرویتی

ثبت نام

اخراج تعدادی از کارکنان Firaxis Games

به گزارش گیمین‌گرویتی، استدیوی Firaxis Games که به ساخت بازی‌های XCOM و Marvel’s Midnight Suns شهرت دارد، تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرد. سخنگوی این استدیو در این‌باره این‌گونه توضیح داد که این اتفاق در راستای تمرکز بیشتر، بهبود کارایی و تنظیم استعدادها و اولیت‌ها انجام گرفته است. با توجه به سایت Axion چیزی حدود 30 نفر از کارمندان Firaxis Games شغل خود را از دست دادند.

اوایل سال جاری میلادی نیز مدیر نوآوری بازی Jake Solomon ،Midnight Suns و رییس استدیو، Firaxis Games ،Steve Martin را ترک کرده بودند. در حالی که Martin توضیحی درباره جداشدنش نداده بود، Solomon گفته بود Firaxis Games را ترک می‌کند تا بتواند روی پروژه‌ای جدید و خلاقانه کار کند. آخرین بازی این استدیو یعنی Midnight Suns با وجود نقدهای بسیار مثبت اصلا فروش خوبی را تجربه نکرده و حتی ساخت نسخه Nintendo Switch بازی نیز کنسل شد. Firaxis Games در حال حاضر بر روی نسخه جدیدی از سری Civilization کار می‌کند و خبری از ادامه XCom نیست.

با این اخراج کارکنان، Firaxis Games به جمع استدیوهای دیگری مانند Relic Entertainment یا Ubisoft در راستای کاهش نیروی کار پیوست. تنها در ماه می (اردیبهشت) میلادی، علاوه بر این سه استدیو، Unity و Brace Yourself Games نیز مجبور به اخراج کارکنان خود شدند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *