گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر درباره احتمال عرضه Game Pass برای پلتفرم‌های دیگر صحبت کرد

در گذشته و در موقعیت‌های مختلف، صحبت‌هایی درباره گسترش سرویس Xbox Game Pass به سایر پلتفرم‌ها مطرح شده است. در مصاحبه اخیر  GameReactor با فیل اسپنسر، این سوال مجددا تکرار شد. آیا اسپنسر و تیمش تمایلی به آوردن Game Pass به پلتفرم‌های PlayStation و Switch دارند؟ او در این رابطه گفت:

“ما هنوز به فکر iOS هستیم. در مقطعی به iOS خواهیم رسید. ما در حال کار بر روی تکنولوژی‌هایمان در زمینه استریم در PC هستیم تا آن‌را به iOS بیاوریم. فکر می‌کنم که وقتی اینکار را به سرانجام برسانیم، توجه خود را به گزینه‌های دیگر معطوف می‌نماییم.  تلویزیون‌های هوشمند در بازار هستند، Chromebook و FireTV قابل دسترسی هستند. ما صحبت‌های زیادی می‌توانیم داشته باشیم. آن‌ها را بنا به اینکه کجا می‌توانیم بازیبازان بیشتری داشته باشیم، اولویت‌بندی می‌کنیم. طبیعتا با این روش، محتوا وارد می‌شود.

من Switch را دوست دارم. من PlayStation را دوست دارم. صادقانه بگویم که فکر می‌کنم آن‌ها به عنوان اعضای صنعت گیم، کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده اند. مطمئن نیستم که آن‌ها مجموعه بزرگ کاربران بعدی ما باشند؛ اما ما به احتمال زیاد آماده مذاکره خواهیم بود.”

اینکه آیا پلتفرم‌های دیگر مایل به همکاری هستند یا نه؛ یه سوال کاملا مجزاست. اسپنسر قبلا اعتراف کرده بود که دلیل اینکه این همکاری هنوز امکان‌پذیر نبوده این است که پلتفرم‌های دیگر مایل نیستند که میزبان اکوسیستم اکس‌باکس باشند.

آیا به نظر شما این احتمال وجود دارد که Game Pass در آینده راهی PlayStation و Nintendo Switch شود؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “فیل اسپنسر درباره احتمال عرضه Game Pass برای پلتفرم‌های دیگر صحبت کرد”

  1. اینکه این سرویس گسترش پیدا کنه خیلی سیستم خوبیه‌! از یه طرف پول سازه و از یه طرف دسترسی همه آسون میشه. اگه بتونن انجامش بدن به این میگن اچیومنت رر?

  2. اینکه این سرویس گسترش پیدا کنه خیلی سیستم خوبیه‌! از یه طرف پول سازه و از یه طرف دسترسی همه آسون میشه. اگه بتونن انجامش بدن به این میگن اچیومنت رر?

  3. ما که بدمون نمیاد سرویس مایکروسافت رو پلتفرم های سونی و نینتندو باشن
    اما میزان هماهنگی و برنامه ریزی و پشتیبانی ای که همچین چیزی میخواد هم برای مایکروسافت، هم برای شرکت های ثانویه قشنگ کمرشکنه و بحث سود و تاثیرش تو بازارشون هم به شدت موضوع مهمیه
    بعیده حداقل به این زودی ها خبری در این مورد بشنویم

  4. ما که بدمون نمیاد سرویس مایکروسافت رو پلتفرم های سونی و نینتندو باشن
    اما میزان هماهنگی و برنامه ریزی و پشتیبانی ای که همچین چیزی میخواد هم برای مایکروسافت، هم برای شرکت های ثانویه قشنگ کمرشکنه و بحث سود و تاثیرش تو بازارشون هم به شدت موضوع مهمیه
    بعیده حداقل به این زودی ها خبری در این مورد بشنویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *