گیمینگرویتی

ثبت نام

کینه‌ی ۷ ساله؛ اکس باکس پس از سالها خنجرش را به تن پلی استیشن فرو کرد

۷ سال پیش را یادتان هست؟ وقتی که کنسول‌های نسل هشتمی اکس باکس و پلی استیشن در راه بودند، و دو کمپانی سونی و میاکروسافت درگیری‌های غیرمستقیم و جالب خود را داشتند. در آن زمان‌ها، پلی استیشن در اقدامی خنده دار، نسبت به اشتراک گذاری بازیی‌ها در اکس باکس وان واکنش نشان داد و در ویدیویی، سیاست‌های مایکروسافت را به سخره گرفت. شما می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی که تحت عنوان “چگونه بازی‌های استفاده شده را به اشتراک بگذاریم” در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود را در زیر ببینید:

اما نسل هشتم در آستانه‌ی پایان است و به نظر می‌رسد که زمان انتقامجویی اکس باکس فرا رسیده! ساعاتی پیش پلی استیشن ویدیویی از کنسول خود به نمایش گذاشت و متذکر شد که برای چرخاندن دستگاه و تغییر حالت از افقی به عمودی باید کمی سختی به خرج دهید و با جدا کردن برخی از قطعات، حالتِ کنسول را تغییر دهید.

اما اکس باکس نیز از این موقعیت استفاده کرد و در واکنشی جالب و غیرمستقیم، به مانند کنایه‌ی ۷ سال پیش سونی، تصویری از کنسول اکس باکس سری اکس منتشر ساخت و از “نحوه‌ی تغییر حالت از افقی به عمودی Xbox Series X” رونمایی کرد! می‌توان به جرئت گفت که این حرکت اکس باکس هوشمندانه بود و مثل عکس العمل اپیک گیمز به اپل با تبلیغ “۱۹۸۴”، یک عملِ متقابل بود که هواداران از مدت‌ها پیش منتظرش بودند!

این اولین بار نیست که اکس باکس در فضای مجازی به پلی استیشن کنایه می‌زند، چند هفته‌ی پیش نیز شاهد موارد مختلفی از این قبیل کارها بودیم و احتمال می‌رود با نزدیک‌تر شدن انتشار کنسول‌ها، باز هم شاهد دعوای این ۲ جبهه باشیم.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *