گیمینگرویتی

ثبت نام

۱۰۸۰p بودن رابط کاربری Xbox Series X نهایی نیست و قبل از عرضه آپدیت خواهد شد

نسل جدید کنسول‌ها به زودی مهمان خانه‌های ما می‌شوند و ظاهرا کنسول‌های PS5 و Xbox Series X قصد دارند رزولوشن ۴K را بیش از پیش متداول کنند. مصرف‌کنندگان نیز انتظار دارند که بازی‌هایشان رزولوشن ۴K داشته باشند و می‌خواهند چیزی به سادگی رابط کاربری کنسول نیز ۴K باشد.

با این وجود، اخبار جدید حاکی از این است که رابط کاربری Xbox Series X به صورت ۱۰۸۰p اجرا می‌شود. اما ممکن است این شرایط تا زمان عرضه کنسول تغییر کند. اخیرا جف گراب در توییتر به این نکته اشاره کرده که همراه با Xbox Series X که برای نقد و بررسی قبل از عرضه برایش فرستاده شده بود، به صراحت گفته شده که رابط کاربری و برخی عناصر دیگر هنوز نهایی نشده اند و قبل از لانچ، آپدیت خواهند شد.

“فعلا رابط کاربری XSX به صورت ۱۰۸۰p است، اما امبارگو به صورت روشن می‌گوید که به المان‌های رابط کاربری گیر ندهیم، زیرا نسخه نهایی نیست و قبل از لانچ آپدیت خواهد شد. اگر ۱۰۸۰p باقی ماند، آن وقت نا امیدکننده خواهد بود.”

پس ممکن است که رابط کاربری Xbox Series X هم در زمان عرضه کنسول به صورت ۴K اجرا بشود. از طرف دیگر، سونی به تازگی از رابط کاربری PS5 رونمایی کرده و تایید کرده است که به صورت ۴K اجرا می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “۱۰۸۰p بودن رابط کاربری Xbox Series X نهایی نیست و قبل از عرضه آپدیت خواهد شد”

  1. محمد سلیمان پور گفت:

    این رابط کاربری در طی نسل بار ها تغییرات اساسی خواهد داشت

  2. محمد سلیمان پور گفت:

    این رابط کاربری در طی نسل بار ها تغییرات اساسی خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *