گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش ایکس باکس سریز ایکس/اس به بالای 21 میلیون واحد رسید

برخلاف سونی و نینتندو که به‌طور منظم آمار جدید فروش کنسول‌های خود را اعلام می‌کنند، مایکروسافت از سال‌ها پیش چنین اقدامی را متوقف کرد. این بدان معناست که خیلی کم از آمار کنسول‌های ایکس باکس می‌شنویم. هر بار هم که خبری شود، در حد تخمین است. با این حال، به‌نظر می‌رسد اخیرا بالاخره آماری رسمی از سمت مایکروسافت درباره فروش ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشرشده باشد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، اخیرا در طول مراسم BIG Festival در برزیل، نمایش ID@Xbox برگزار شد. طی آن مایکروسافت آمار فعلی فروش کنسول‌های خود را در یک اسلاید مشخص کرد. طبق این اسلاید، ایکس باکس سریز ایکس/اس در حال حاضر به فروش بالای 21 میلیون واحد رسیده است. اوایل امسال تخمین زده شده بود که فروش آن به 18.5 میلیون واحد رسیده باشد.

همچنین در این اسلاید گفته شده که جمع فروش ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس/اس به بالای 79 میلیون دستگاه می‌رسد. این یعنی ایکس باکس وان فروش بیش از 58 میلیون واحدی داشته است. چنین چیزی با اشارات قبلی مایکروسافت هم همخوانی دارد. سال گذشته این شرکت گفته بود ایکس باکس وان کمتر از نصف پلی استیشن 4 فروخته که یعنی رقم آن بین 50 تا 60 میلیون است.

به‌تازگی مایکروسافت خبر از افزایش قیمت ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس سریز ایکس در چندین بازار مختلف داد. این افزایش قیمت شامل ایالات متحده، ژاپن، شیلی، برزیل و کلمبیا نمی‌شود. قیمت ایکس باکس سریز اس و پی‌سی گیم‌پس هم بدون تغییر باقی می‌ماند. آن‌ها همچنین چندی پیش از مدل جدید و سیاه رنگ ایکس باکس سریز اس رونمایی کردند که دارای یک ترابایت SSD است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *