گیمینگرویتی

ثبت نام

نقش طراحی Xbox Series X در کارایی بی صداتر و موثرتر این کنسول

امروز اطلاعات جدیدی درباره طراحی Xbox Series X و Xbox Series S اعلام شده که جزئیات بیشتری در ارتباط با سیستم تهویه و طراحی این کنسول‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهد. به گزارش گیمینگ گرویتی، در پستی که در وبسایت رسمی اکس‌باکس منتشر شده، مایکروسافت درباره نقش طراحی Xbox Series X در کارایی موثر تر و بی صداتر آن‌ توضیحات بیشتری داده است.

“تیم ما فیدبک‌های زیادی از طرف مشتریانی که نسخه آزمایشی Xbox Series X  را تست کرده بودند، دریافت کردند، پس وقت آن رسیده بود که مشغول برطرف کردن مشکلات تکنیکی‌ای که داشت، بشوند. Xbox Series X قوی‌ترین سیستم روی تراشه (SoC) اکس‌باکس را دارد و ایده خلاقانه خنک کردن این تراشه تنها با یک axial fan راه حل این مشکل بود.  با تقسیم کردن مادربرد به دو بخش و تفکیک کردن هر قسمت با شاسی آلمینیومی، تیم موفق شد مقدار زیادی هوا را با سطح صدای خیلی کم وارد کل سیستم کند تا کنسول بتواند به صورت بی صداتر و موثرتر کارکند.”

درباره Xbox Series S، هدف تیم این بود که کوچک‌ترین اکس‌باکس تاریخ را بسازند. این کنسول با اینکه بر منبای بازسازی تکنولوژی استفاده شده در Xbox One S  ساخته شده، اما ۴۰ درصد از نسخه نسل هشتمی خود کوچکتر است.

“برای طراحی Xbox Series S، تیم فرصت طراحی کنسولی برای گیمرهای طرفدار خرید دیجیتال بازی‌ها را بدست آورد تا باز اندیشی کنند و با تمرکز کامل برای ساخت کوچک‌ترین اکس‌باکس تاریخ، شکل کلی کنسول را تغییر دهند. با اینکه تکنولوژی استفاده شده در Xbox One S  مورد بازسازی قرار گرفته، با تغییر شکل منبع تغذیه و حذف کردن دیسک درایو، Series S چهل درصد از Xbox One S کوچک‌تر است.”

علاوه بر این، کنسول Series S به حدی کوچک می‌باشد که به سهولت قابل جابه‌جایی است.

” انعطاف‌پذیری این طراحی، به مشتریانمان این امکان را می‌دهد که در چینش سیستم گیمینگ خود، انتخاب‌های زیادی داشته باشند. ظاهر کوچک Series S به این معناست که همه جا، جا می شود و راحت‌تر از هر اکس‌باکس دیگری، بین محیط‌های مختلف، قابل جابه‌جایی است. به راحتی در یک کوله‌پشتی یا کیف کوچک جا می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که تجربه گیمینگ در کنسول نسل بعدی را با خود همه جا به همراه ببرید.”

در ادامه میتوانید تصاویر جدیدی که امروز از کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس منتشر شده را مشاهده کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *