گیمینگرویتی

ثبت نام

Remedy: بهینه‌سازی Xbox Series S به سادگی پایین آوردن تنظیمات گرافیکی نیست

به گزارش «گیمین‌گرویتی»، Remedy که توسعه‌دهنده است می‌گوید این آپتیمایز پیچیده‌تر از آن است که تصور می‌شود.

همانطور که می‌دانید، سال گذشته، Microsoft کاری کرد که قبلاً هرگز در صنعت کنسول انجام داده نشده بود. آن‌ها دو سیستم را در یک خانواده مشترک منتشر کردند، یکی در مشخصات بالا و دیگری دارای مشخصات پایین‌تر. مدل بالاتر، البته سری X است، و مدل پایین‌تر آن سری S. است. آخرین مورد بسیار مورد نقد توسعه‌دهندگان مختلف را قرار گرفته است. برخی نسبتاً مثبت و برخی دیگر کمتر. ما احتمالاً برای چند سال در مسیر از میزان توانایی سری S در این زمینه اطلاع نخواهیم داشت. با این حال، ما یک توسعه‌دهنده دیگر داریم که می‌گوید این پیچیده‌تر از آن چیزی است که احتمالاً تصور می‌کنید.

 

Thomas Puha، مدیر ارتباطات Remedy Entertainment، در مورد جنبه‌های مختلف سیستم‌های جدید با IGN صحبت کرد. مباحث زیادی در این زمینه پوشش داده شد، اما وقتی صحبت از سری S شد، وی گفت این سیستم و نحوه برخورد با آن به آسانی آنچه که برخی طرفداران فکر می‌کنند نیست. وی گفت که این فقط کاهش مشخصات نیست و اغلب این تصور به او دست می‌دهد که افرادی که دانش خوبی در مورد توسعه بازی دارند فکر ‌می‌کنند موتور بازی فقط از پس این کار بر می‌آید. این مورد درست نیست؛ و اگرچه او از زبان ترسناک «نگه داشتن» استفاده نمی‌کند. او اذعان می‌کند که سیستم می‌تواند چیزهایی را در سراسر صفحه تعیین کند.

 

«Xbox Series S، هیچ تفاوتی با نسل‌های قبلی ندارد که در آن سیستم با کمترین مشخصات در نهایت برخی از کارهایی را که شما می‌خواهید انجام دهید را دیکته کند. زیرا شما مجبور خواهید بود بر روی آن سیستم اجرایش کنید؛ درست است؟ بسیار آسان است که بگوییم شما کیفیت وضوح و کیفیت خود را پایین می‌آورید و پایین می‌آیید، اما در هیچ جایی به همین سادگی‌ها نیست.

 

«وقتی می‌گویید که آن خوب بنظر می‌رسد، باید بدانید که هر موتوری به روشی دیگر ساخته شده است. این چیز دیگری است که ممکن است بنظر گیمرها مانند «این موتور بازی همه این کارها را انجام می‌دهد!»، بستگی داشته باشد. آیا موتوری می‌سازید که GPU یا CPU آن بیشتر باشد؟ از کدام خیلی بیشتر مالیات می‌گیرید؟ خوب، ما به نوعی از هر دو در کنترل مالیات می‌گیریم زیرا ما محتوای فیزیکی زیادی داریم اما پس از آن بسیاری از اثرات ردیابی اشعه را هم خواهیم داشت. این تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کند، خصوصاً در Xbox Series S.»

جالب است ببینیم که سیستم وقتی از تولید نسل قبل قارغ شود و به تولید نسل جدید بپردازد چه چیزی خلق خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *