گیمینگرویتی

ثبت نام

سازنده Trine 5: کنسول Xbox Series S گزینه‌ای عالی برای مصرف کننده و یک گلوگاه برای سازنده است

از زمان رونمایی مایکروسافت از کنسول Xbox Series S، بحث درباره اینکه قدرت نسبتا ضعیف‌تر آن در مقایسه با سایر کنسول‌های نسل جدید به مرور زمان برای سازندگان بازی‌ها دردسرساز می‌شود پابرجا بوده است. شکی نیست که این کنسول دارای مزیت‌هایی است؛ مخصوصا برای مصرف‌کننده. با این حال تاکنون مشخص شده Series S محدودیت‌هایی هم به‌همراه دارد که به مشکلات بالقوه در توسعه بازی‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Frozenbyte سازنده بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy هم با این موضوع موافق است. Kai Tuovinen مدیر بازاریابی Frozenbyte به‌تازگی با Gamingbolt مصاحبه‌ای داشته است. او درباره Xbox Series S و در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در آینده همپای سایر کنسول‌ها باشد یا نه صحبت کرد. وی گفت این کنسول قطعا گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که دنبال سخت‌افزاری ارزان‌تر هستند، اما برای سازندگان احتمال دارد به یک مانع یا «گلوه‌گاه» تبدیل شود؛ مخصوصا برای بازی‌هایی که از نظر فنی سنگین‌تر هستند.

Tuovinen گفت: «سخت‌افزار قوی‌تر همیشه از دید سازنده بهتر است. من فکر می‌کنم برای بازی‌هایی که گرافیک بالاتری دارند Series S به دلیل پشتیبانی و زمان بیشتری که می‌خواهد می‌تواند به یک گلوگاه تبدیل شود. حدس می‌زنم از دید مصرف‌کننده داشتن گزینه کنسول ارزان‌تر بسیار خوب باشد.»

البته این موضوع دیگر یک فرضیه نیست. استودیوی Larian در اجرای حالت SplitScreen بخش Co-Op بازی Baldur’s Gate از نظر فنی روی Xbox Series S با مشکل مواجه شده است. در نتیجه این عنوان با تاخیر برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر می‌شود. سال گذشته هم Techland توضیح داده بود واحد پردازنده گرافیکی این کنسول مانع پیشرفت توسعه شده است.

در طول این مصاحبه همچنین اعلام شد Trine 5 با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی PS5 و Xbox Series X اجرا خواهد شد. نسخه Series S بازی را با کیفیت 1440p و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. Touvinen در ادامه افزود مدت زمان بخش داستانی این عنوان حداقل 12 ساعت خواهد بود.

اوایل امسال، Frozenbyte درباره Game Pass هم نظر خود را ارائه داد. آن‌ها گفتند این سرویس «باعث اشباع بیش از حد محتویات می‌شود.» البته «برنامه جالبی برای دست‌یابی به بازیکنان بیشتر است.»

Trine 5: A Clockwork Conspiracy برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *