گیمینگرویتی

ثبت نام

اعلام زمان برگزاری نمایش جدید بازی‌های Xbox و Starfield Direct

با توجه به عملکرد بسیار ضعیف Redfall، حالا تمام امید طرفداران به بازی Starfield است. به گزارش گیمین‌گرویتی، نمایش جدید بازی‌های ایکس باکس روز 11 ژوئن (21 خرداد) ساعت 20:30 پخش خواهد شد و بلافاصله بعد از آن نمایش Starfield Direct برگزار می‌شود. در پست چدید Xbox Wire آمده که باید منتظر «گیم‌پلی زیاد، مصاحبه با سازندگان و اطلاعاتی از پشت صحنه ساخت باشیم.»

همچنین 2 روز بعد در 13 ژوئن (23 خرداد) برنامه Xbox Games Showcase Extended برگزار می‌شود که شامل اخبار و مصاحبه‌هایی براساس نمایش اصلی خواهد بود. همچنین خبرهایی از بازی‌های شریکان Xbox به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازی Starfield اولین آی‌پی جدید Bethesda در 25 سال اخیر خواهد بود. این عنوان یک بازی اول شخص نقش‌آفرینی فضایی است که دارای بیش از 1000 سیاره و 100 سیستم مختلف برای گشت‌وگذار است. Starfield روز 6 سپتامبر (15 شهریور) برای ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی عرضه می‌شود. همچنین از روز انتشار به‌صورت رایگان برای مشترکین سرویس گیم‌پس در دسترس قرار می‌گیرد.

تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield، گفت تیم سازنده «دائما مشغول تجربه بازی هستند» و خودشان را در آن «غرق کرده‌اند.» او همچنین وعده «حضور بسیاری از مشخصه‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود را داد» و در عین حال گفت Starfield تجربه‌ای منحصر به‌فرد ارائه می‌دهد. منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در روز 21 خرداد باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *