گیمینگرویتی

ثبت نام

مارک کرن: طرف‌داران Xbox از مایکروسافت دستمزد می‌گیرند

پیامد پرونده FTC علیه مایکروسافت حداقل تا اینجای کار بسیار جالب بوده و به این دلیل است که وضعیت هنوز تا حل‌شدن فاصله دارد و از طرفی دیگر، همه منتظر نتیجه هستند. درحالی‌که هنوز چند روز باقی‌مانده، خبر دیگری منتشر شده است که به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی در حال انتشار هست و جامعه Xbox نسبت به آن احساس خوبی نخواهد داشت. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که کسی واقعاً تحت‌تأثیر پرونده اخیر مایکروسافت و FTC (از طرف سونی) قرار گرفته و احتمالاً به همین دلیل است که آنها توییتی را به اشتراک گذاشتند که می‌تواند جنجال بزرگی را در اینترنت به‌ویژه در میان طرف‌داران Xbox ایجاد کند.

نکته جالب‌تر این است که این توییت توسط شخصی ارسال شده است که قبلاً با World of Warcraft (معروف‌ترین IP اکتیویژن) مرتبط بوده است؛ همان ناشری که مایکروسافت در تلاش است تا ۶۸.۷ میلیارد دلار آن را خریداری کند.

مارک کرن، طراح تایوانی – آمریکایی بازی‌های ویدئویی که بیشتر به‌خاطر رهبری تیم در World of Warcraft شناخته می‌شود، اخیراً در توییتر نظرات خود را در مورد جامعه طرف‌داران ایکس‌باکس به اشتراک گذاشته است؛ او درحالی‌که توییت خود را منتشر می‌کرد، نوشت که طرف‌داران هاردکور که مایکروسافت را ستایش می‌کنند واقعی نیستند.

طبق گفته‌های کرن، بسیاری از این دسته طرف‌داران ایکس‌باکس، یا دستمزد می‌گیرند یا ربات هستند و این یک روش استاندارد در حال حاضر در جنگ‌های گروهی است و در ادامه توییت کرن این‌گونه آمده است که وضعیت فعلی «با هوش مصنوعی» بسیار بدتر خواهد شد!

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *