گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: از اکسپنشن The War Within عنوان World of Warcraft رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، از کسی پنهان نیست که بازی محبوب World of Warcraft در سال‌های اخیر جایگاه و محبوبیت خود را از دست داده است، اما به نظر می‌رسد که Blizzard جدی است که دوباره جایگاه خود را پس بگیرد. به تازگی اعلام شد که یکی از خالقان دنیای Warcraft، کریس متزن، به رهبری نسل بعدی ماجراجویی‌های WoW بازگشته است و در جشنواره BlizzCon 2023، به صحنه آمد تا جزئیات این بازگشت را رونمایی کند.

به نظر می‌رسد World of Warcraft The Worldsoul Saga داستان بزرگ بعدی بازی است که قصد دارد خلاصه‌ای از هر چیزی که پیش‌تر افتاده و آغاز یک دوره جدید باشد. این داستان حداقل در سه اکسپنشن به نام‌های The War Within، Midnight و The Last Titan پخش خواهد شد. Blizzard یک تیزر سینمایی جدید با حضور Thrall و Anduin منتشر کرد که برای یک محتوای مرتبط با WoW، به نحوی تاریک و جالب است. می‌توانید آن را در زیر ببینید.

اولین اکسپنشن Worldsoul Saga به نام The War Within خواهد بود که در زمان نامشخصی در 2024 منتشر خواهد شد. Blizzard به بازیکنان قول داده است که به درون آزروت بازیکنان را فرود می‌روند و میتوانند جاهای مختلف را کاوش کنند . نژاد جدید Earthen Dwarves نیز اضافه می‌شود، همراه با “Delves”.

اکسپنشن دوم Worldsoul Saga عنوان Midnight نام دارد و بازیکنان را به دنیای قدیمی باز می‌گرداند، قبایل الف‌های تقسیم‌شده آزروت را یکپارچه می‌کند و با یک تهدید جدید از Void روبرو می‌شوند. در نهایت، اکسپنشن The Last Titan شما را به سواحل زمستانی نوردرند می‌برد و بازگشت تایتان‌ها را شاهد خواهید بود. همچنین اطلاعی درباره زمان آمدن Midnight یا The Last Titan اعلام نشده است، اما متزن قول داده است که محتوای Worldsoul Saga را سریع‌تر از معمول ارائه خواهند داد، بنابراین ممکن است انتظار بروزرسانی‌های سالانه را داشته باشیم.

علاوه بر تمام محتوای جدید رایج World of Warcraft، همچنین اعلام شد که WoW Classic: Cataclysm در نیمه اول سال 2024 منتشر خواهد شد. محتوای جدید WoW Classic به سبک لایو‌سرویس با عنوان Season of Discovery نیز به زودی در29 آبان آغاز می‌شود. بنابراین بله، موارد زیادی برای خوشحالی طرفداران این سری وجود دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *