گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی World of Horror ادای احترامی برای Junji Ito مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، بالاخره تاریخ انتشار بازی World of Horror مشخص شد. این عنوان که از Junji Ito الهام گرفته، به مدت بیش از 3 سال در مرحله Early Access قرار داشت. بالاخره اما در 19 اکتبر (27 مهر) نسخه کامل آن در دسترس قرار می‌گیرد. بازی با تاخیر مواجه شده چراکه سازندگان قبلا اعلام کرده بودند برنامه آن‌ها انتشار نسخه کامل در طول تابستان است. بازی همچنین برای کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد.

بازی World of Horror عنوانی نوبتی و تحقیقاتی است. داستان آن در شهری ساحلی در ژاپن دنبال می‌شود که اتفاقات بسیار ناگواری در آنجا رخ می‌دهند: ناپدید شدن مردم، رفتن بسیاری به کما، افزایش مرگ‌ومیر، وجود یک ماهی عجیب، برگزاری فستیوال روستایی و سایر عجایب! به مرور رویدادهای ترسناک و تاریک افزایش می‌یابند و سبک ترسناک Junji Ito با ترس کیهانی لاوکرفت ترکیب می‌شود.

 

 

گیم‌پلی بازی با سیستم رابط کاربری HyperCard است و تعداد بسیار زیادی دکمه و منو دارد. حل معماها را فراموش کنید، اول از همه باید یاد بگیرید چگونه آن را بازی کنید. سبک آن چنین است که با کلیک روی دکمه‌ها باید همه کار انجام دهید از جمله رفت‌وآمد، جست‌وجو و تحقیق، برداشت وسایل، صحبت با مردم و مبارزات نوبتی آن همگی با دکمه‌زنی صورت می‌گیرند. این ویژگی‌ها با حالت ترس Junji Ito وحشتی را ارائه می‌دهند که ذهن شما را به شدت ناارام می‌سازد. بازی دارای چندین شخصیت و پرونده‌های بسیار زیادی (با چندین پایان مختلف) است که فقط با یک‌بار تجربه داستان می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در هر بار تجربه داستانی قصد نجات دنیا را دارید، اما احتمالا هر بار به مرگ شخصیت‌تان ختم می‌شود.

نمونه اولیه بازی World of Horror اولین بار سال 2017 به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. سپس در فوریه سال 2020 بازی وارد فاز Early Access شد. قرار بود اواخر 2020 نسخه کامل منتشر شود. بسیاری از نسبت به این موضوع خوشبین بودند. اما بالاخره بعد از مدت‌ها تاخیر و انتظار بازی نهایی بالاخره به انتشار نزدیک است. به‌نظر می‌رسد شرکت Ysbryd Games نسبت به تاریخ انتشار اعلام شده مطمئن باشد.

بازی World of Horror روی استیم، Itch، فروشگاه ویندوز و GOG در دسترس قرار دارد (مدت کمی در گیم پس هم موجود بود اما دیگر نه). 19 اکتبر (27 مهر) بازی برای نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *