گیمینگرویتی

ثبت نام

سخنگوی وارنر: بازی Wonder Woman سرویس‌محور نخواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، با توجه به آگهی استخدام کاری در سایت رسمی وارنر بروز (.Warner Bros)، اخیراً مشخص شده بود که بازی واندر وومن (Wonder Woman) احتمالاً شامل المان‌های سرویس‌محور (Live Service) خواهد بود. این آگهی شغلی، درست پس از اینکه مدیرعامل شرکت Warner Bros. Discovery،‌ دیوید زسلاو (David Zaslav) به سرمایه‌گذاران گفت که بخش گیمینگ، روی تبدیل‌کردن بزرگ‌ترین فرنچایزهای خود به عناوین سرویس‌محور تمرکز خواهد کرد مشاهده شد تا پلیرها زمان و پول بیشتری روی آن‌ها بگذارند که باعث درآمد بیشتر و افزایش سطح درگیری برای مدتی طولانی در سطوح بالاتر می‌شود.

 

با این حال، سخنگوی .Warner Bros به IGN گفته که بازی Wonder Woman یک بازی سرویس‌محور نیست و این خبر را تکذیب کرد. او گفت:

 

بازی Wonder Woman‌، یک عنوان اکشن ادونچر تک‌نفره است که در جهانی پویا درجریان دارد. این بازی سوم‌شخص، به پلیرها اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان Diana of Themyscira جا بزنند و داستانی اورجینال را در جهان DC تجربه کنند، درحالی که این بازی شامل سیستم Nemesis هم می‌شود. بازی Wonder Woman، بازی‌ای نیست که به عنوان اثری سرویس‌محور طراحی شده باشد.

 

این بازی ابتدا در مراسم گیم آواردز سال ۲۰۲۱ معرفی شد و توسط استودیوی مونولیث پروداکشنز (Monolith Productions)، سازنده‌ی بازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor و Middle-earth: Shadow of War در دست ساخت قرار دارد.

با توجه به اینکه هم‌اکنون ۶ سال از عرضه‌‌ی Shadow of War می‌گذرد، ممکن است که رونمایی جدید و مناسبی برای این بازی در راه باشد و این کار، در مراسم گیم آواردز پیش رو که در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برگزار می‌شود، می‌تواند مناسب‌ترین مکان باشد.

در خبری دیگر از وارنر بروز، استودیوی راکستدی (Rocksteady) اخیراً اولین قسمت از سری اینسادر را یرای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی کرده است. این بازی شامل شخصیت Wonder Woman هم به عنوان یک شخصیت دوست و غیرقابل بازی می‌شود. این بازی برخلاف بازی Wonder Woman که در استودیوی مونولیث پروداکشنز در دست ساخت است، شامل المان‌های سرویس‌محور مانند بتل پس، حداقل ۴ فصل، و ۳ شرور قابل‌بازی جدید، محیط، اسلحه و رویدادهای داخل بازی می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *