گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اولین تریلر انیمه Whisper Me a Love Song؛ تغییر کارگردان و تاخیر

به گزارش گیمین‌گرویتی، تاریخ پخش انیمه‌ی Whisper me a Love Song که توسط کلاود هارتز (Cloud Hearts) و یوکوهاما انیمیشن لب (Yokohama Animation Lab) ساخته می‌شود، از ژانویه سال ۲۰۲۴ به آوریل همان سال موکول شده است. علاوه بر این، به دلایل مریضی، جین یا کای (Xin Ya Cai)، کسی که کارگردانی این سری را بر عهده داشت، توسط آکیرا مانو (Akira Mano) جایگزین می‌شود. همچنین، اولین تریلر انیمه‌ی Whisper Me a Love Song منتشر شده است که در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

این تریلر، نیرد بین هیماری کینو (Himari Kino) و یوری آسانگای (Yori Asangai) را به تصویر می‌کشد‌. تریلر انیمه‌ی Whisper Me a Love Song، تصویر تبلیغاتی‌ای را که در ماه آگوست برای این سری منتشر شده بود را دنبال می‌کند. شما می‌توانید این تصویر را در زیر تماشا کنید:

 

کودانشا کامیکز (Kodansha Comics) مانگای این انیمه را از ناشر ژاپنی، یعنی ایچینجیشا (Ichijinsha) لایسنس می‌کند، کسی که 8 قسمت مانگا را در قالب نام Sasayaku You ni Koi o Utau منتشر کرده است. اکو تاکشیما (Eku Takeshima) نویسندگی و مصور کردن مانگا را برعهده دارد.

 

کودانشا کامیکز اولین قسمت از مانگا را اینگونه توصیف می‌کند:

 

هیماری (Himari)، دانش‌اموز پرجنب و جوش سال اول دبیرستان، پس از شنیدن اجرای گروه یوری (Yori) در روز اول مدرسه، عاشق او می‌شود. هیماری به یوری می‌گوید که او عاشقش است و در کمال تعجب هیماری، یوری می‌گوید که او هم عاشقش است! اما زمانی که هیماری متوجه می‌شود که او و یوری دو حس عشق متفاوت را تجربه می‌کنند، او شروع می‌کند تا از خود بپرسد دقیقاً «عشق» به چه معناست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *