گیمینگرویتی

ثبت نام

تبادل نظر: کدام کنسول را برای نسل بعدی بازی‌های ویدیویی انتخاب می‌کنید؟

هر روزی که می‌گذرد به نسل نهم بازی‌های ویدیویی نزدیک‌تر می‌شویم. تا چند ساعت پیش اطلاعات زیادی درمورد قیمت کنسول‌ها نداشتیم و نمی‌دانستیم که برای تهیه‌ی آنها باید چه مقدار هزینه پس‌انداز کنیم. اما با لیک شدن ویدیویی که خبر از قیمتِ اکس باکس سری اس می‌داد، بالاخره معمای کنسول ضعیف‌تر و به اصطلاح لاکهارتِ مایکروسافت مشخص شد و دیدیم که قیمتی ۲۹۹ دلاری خواهد داشت.

با توجه به این خبر و درنظر گرفتن شرایط، حالا باید منتظر سونی باشیم و ببینیم که چه خوابی برای طرفداران خود دیده است. شایعات احتمال می‌دهند که نسخه‌ی استاندارد پلی استیشن ۵ قیمتی ۴۹۹ دلاری و نسخه‌ی دیجیتال هم قیمتی ۳۹۹ دلاری خواهند داشت.

از طرف دیگر هم Nvidia از نسل جدید کارت‌های گرافیکی خود رونمایی کرد و در حرکتی راحت، کنسول‌ها را کیش و مات کرد. نینتندو هم که به نظر نمی‌رسد فعلا از نینتندو سوئیچ خسته شده باشد و همچنان با همین کنسول به راه خود ادامه خواهد داد. سوال ما این است: برای نسل بعدی کنسول‌ها، چه انتخابی دارید؟ آیا با توجه به قیمت مناسب Xbox Series S به سمت این کنسول خواهید رفت؟ یا به انحصاری‌های بزرگ سونی وابسته‌تر هستید و می‌خواهید پلی استیشن ۵ بخرید؟ شاید هم نینتندو فن هستید و قصد مهاجرت به جایی را ندارید، و در آخر هم شاید PC گیمر هستید و به ارتقای سیستم فکر می‌کنید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *