گیمینگرویتی

ثبت نام

Ubisoft Forward | تریلر جدیدی از Watch Dogs: Legion منشر شد؛ بازگشت ایدن پیرس به DedSec

در جریان مراسم Ubisoft Forward، دیدیم که این استدیو بازی مورد انتظار خود Watch Dogs®: Legion را به نمایش گذاشت. در این نمایش، مشخص شد که سازندگان Watch Dogs®: Legion یک همکاری اختصاصی با موسیقی دان و هنرمند بریتانیایی، Stormzy خواهند داشت و علاوه بر آن، کاراکتر اصلی Watch Dogs یعنی Aiden Pearce نیز در قالب محتوای پس از انتشار دردسترس قرار خواهد گرفت، دیگر مورد به خصوصی که مراسم دیشب برای Watch Dogs®: Legion داشت، تریلری از گیم‌پلی این عنوان و برررسیِ خصوصیت “بازی در قالب همه” بود.

این بازی که به رهبری Ubisoft Toronto در حال توسعه می‌باشد، در ۲۹ اکتبر، مصادف با ۸ آبان ماه، برای پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، استدیا، و رایانه‌های شخصی از طریق Steam و Uplay منتشر خواهد شد. بازی همچنان بر روی سرویس +Uplay قابل تجربه هم خواهد بود. این عنوان همچنین در ۲۰ آبان ماه، یا همان ۱۰ نوامبر که کنسول‌های اکس باکس سری اکس و سری اس عرضه می‌شوند قابل بازی روی کنسول‌های نسل نهم خواهد بود، همزمان با عرضه‌ی پلی استیشن ۵، Watch Dogs®: Legion بر روی کنسول نسل نهمی سونی هم قابل تجربه خواهد بود.

Watch Dogs®: Legion از زیرنویس عربی نیز پشتیبانی خواهد کرد، البته قابل ذکر است که تنها کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی به این محتوا دسترسی خواهند داشت.

ماموریت ویژه‌ای با نام Fall on My Enemies نیز در بازی وجود خواهد داشت که در آن باید با موسیقی دان بریتانیایی، Stormzy همکاری کنید و به او کمک کنید که اعضای ضبطِ قطعه‌ی Rainfall (فیت. Tiana Major9) از آلبوم Heavy is the Head را از منطقه‌ی مرکزی لندن نجات دهد. همانطور که در طول مراسم گفته شد، موزیک ویدیوی Rainfall در تاریخ ۱ اکتبر منتشر خواهد شد و تماما از موتور Watch Dogs®: Legion برای ساختش استفاده کرده است.

یکی از کارگردانان Watch Dogs: Legion در تورنتو، Clint Hocking با اشاره به این مورد گفت:

“از اینکه Stormzy بخشی از بازی ماست، بسیار هیجان زده هستیم. موسیقی و کارهای او کاملا با اتمسفر لندنی که می‌خواهیم نشان دهیم همخوانی دارند. تقریبا یک سال می‌شود که Stormy درا تسدیو حاضر است و در حال آماده کردنِ کار خود است. او با فعالیت خودش همه‌ی ما را مبهوت ساخت. او همکاری خیلی خوبی دارد و مشارکت با او برای ما مایه‌ی افتخار است.”

یکی از محتواهای پس از انتشار Watch Dogs: Legion، بازگشت Aiden Pearce به بازی، آن هم با آرک داستانیِ مخصوص خودشا ست. این سیزن پس را می‌توان در قالب Gold, Ultimate, و یا Collector Edition تهیه کرد. تهیه‌ی این محتوا علاوه بر دو بخش داستانی مجزا، چندین ماموریت DedSec، ۴ قهرمان من جمله ایدن پیرس، شامل نسخه‌ی کامل بازی Watch Dogs 2014 هم خواهد بود.

جزئیات بیشتر از محتوای پس از انتشار Watch Dogs: Legion در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد. برخی از آنها رایگان نیز خواهند بود و به کاراکترها، بخش آنلاین و چندین مورد دیگر مرتبط می‌باشند.

لندن در حال سقوط است. گروه‌های خراب کار زیادی در حال فعالیت هستند و دولت نیز به دست افراد نالایق افتاده است. شما به عنوان عضوی از DedSec باید مردم بیشتری را به جنبش مقاومت بیفزایید و برای نجات شهر و خاتمه دادن به حکومتِ ظالم اقدام کنید. بزرگ‌ترین گروه خراب‌کار با نام Zero-Day شناخته می‌شود و یکی از اهداف اصلی شما پرده برداشتن از هویت آنان می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از بازی مذکور می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید: watchdogs.com

همچنین برای اطلاعات بیشتر از بازی‌های دیگر یوبیسافت، به وبسایت رسمی آنان سر بزنید: news.ubisoft.com

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *