گیمینگرویتی

ثبت نام

میزگرد شوالیه‌ها؛ بازی جدید WB Games Montreal با نام Gotham Knights معرفی شد [تریلر گیم‌پلی افزوده شد]

پس از سال‌ها اشاره و تیزر در کنار حدس و گمانه‌زنی‌ها، استدیو WB Games Montreal که سازنده عنوان Batman: Arkham Origins نیز می‌باشد، سرانجام از بازی جدید خود رونمایی کرد و شوالیه تاریکی به راستی بازگشت!

به گزارش گیمینگ گرویتی،بازی بتمن WB Games Montreal با نام رسمی Gotham Knights رسما معرفی شد و در تاریخی نا‌معلوم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد‌شد.

تریلر معرفی بازی با صدایی آغاز میشود که وضعیت شهر Gotham  را فاجعه آمیز توصیف می‌کند و ظاهرا جنازه بروس وین هم در بین آوار دیده می‌شود. از شخصیت هایی که در تریلر دیدیم میتوان به Nightwing، Batgirl، Robin و Red Hood اشاره کرد.

در پیامی که پس از مرگ بتمن برای دوستانش فرستاده شده، وی چگونگی مرگ خود را توضیح می‌دهد. علاوه بر این، Batcave نیز منفجر شده اما برج ناقوسی برای محافظت از Gotham قابل استفاده خواهد‌بود..

تریلر مذکور حاوی صحنه‌هایی از گیمپلی بازی می‌باشد و قهرمانان را در حین مبارزه نشان می‌دهد. همچنین در لحظات آخر نیز صحنه‌هایی را می‌بینیم که بیانگر اینست که Court of Owls نقش مهمی در بازی ایفا خواهند کرد. اما سازندگان بازی ادعا می‌کنند که: “معمای Gotham Knights بسیار فراتر از Court of Owls است.”

در چند هفته اخیر WB Games چندین تیزر کوتاه در رابطه با این بازی نیز منتشر کرد که شامل اولین نگاه به نقشه بازی، یک عکس in-engine و چندین ایستراگ درباره شخصیت‌های مهم کمیک‌های بتمن می‌باشد.

تریلر گیم‌پلی:




آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *