گیمینگرویتی

ثبت نام

شرکت برادران‌ وارنر قصد دارد تمرکز بیشتری روی عناوین لایو‌ سرویس بکند

به گزارش گیمین‌گرویتی، در جلسه گزارشات مالی ربع 3 سال 2023 شرکت وارنر برادرز، مدیرعامل دیوید زاسلاو اعلام کرد که اجرای عناوین لایو سرویس در آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود،با هدف اجرای بازی‌های رایگان و پیاده‌سازی مولتی‌پلتفرمی که به افزایش زمان صرف بازی بر روی همه پلتفرم‌ها کمک می‌کند. این اقدام به تبع، به احتمال زیاد می‌تواند مشارکت کلی و سوددهی کل را افزایش دهد و در نتیجه درآمد و سود را به شدت ارتقا دهد. البته، تمرکز بر خدمات زنده به هیچ وجه ایده‌آل نیست و بسیاری از طرفداران نگران جهتی هستند که بازی‌های وارنر برادرز در آینده به آن می‌روند.

بازی چندنفره Suicide Squad: Kill the Justice League به نظر در کیفیت مناسبی به سر نمی‌برد و این نظرات مدیرعامل به کاهش نگرانی‌ها اندکی کمک نمی‌کند. شما می‌توانید نقل‌قول‌های زاسلاو درباره پیاده‌سازی لایو سرویس را در زیر مشاهده کنید:

«تمرکز ما بر روی تحول بزرگترین فرانچایزهایمان روی کنسول‌ها و کامپیوتر هستند و در چرخه‌های منتشر شدن سه تا چهار ساله‌اند، بازی‌هایی که گیم‌پلی بیشتر آن در ساختار لایو سرویس هستند و محتویات رایگان ارائه می‌دهند که هدفشان جلب تعداد بیشتری از بازیکنان بر روی پلتفرم‌های مختلف است. در نهایت، ما می‌خواهیم همراه بازی‌هایی با چرخه‌های طولانی تر بتوانیم درآمد خود را ترویج دهیم. ما قابلیت‌های خاصی را پیاده‌سازی کرده‌ایم. در حال حاضر ما در مقیاس زیرساختی قرار داریم و می‌بینیم که فرصت قابل توجهی برای تولید درآمد پس از عرضه بازی‌ها وجود دارد.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *