گیمینگرویتی

ثبت نام

آخرین تریلر Warhammer 40K: Rogue Trader منتشر شد

استودیو Owlcat Games تریلر جدیدی را برای عنوان cRPG یعنی Warhammer 40K: Rogue Trader منتشر کرد. این ویدیو روی نمایش برخی از عواقب تصمیمات بازیکن تمرکز دارد. به گزارش گیمین‌گرویتی هر انتخابی که می‌کنید بر داستان بازی تأثیر می‌گذارد. در حین کاوش، با تعدادی زیادی تصمیم سخت مواجه خواهید شد. آیا سعی می‌کنید جمعیت یک دنیای در حال مرگ را نجات دهید یا همه آن را با هدف مهار بدعت بسوزانید؟ آیا سعی خواهید کرد با دشمنان بشریت برای دستیابی به قدرت ممنوعه معامله کنید؟

و اولویت های شما چیست؟ کسب منابع شخصی یا خدمت به امپراتور؟ همه این تصمیمات بر کل زیربخش تأثیر می‌گذارد و توجه ناخوشایند بازپرس کالکازار را که در حال حاضر بر کرونوس اکسپنس نظارت می‌کند، به خود جلب می‌کند. بسته به اقدامات قبلی و پاسخ های شما در طول بازجویی، نتایج این گفتگو به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.

پاسخ‌های شما حتی ممکن است شما را در مسیر خاصی قرار دهد و یک پایان بازی منحصر به فرد را باز کند. این فقط کالکازار نیست که هر قدم شما را دنبال می‌کند. کرونوس اکسپنس مملو از دشمنان، متحدان و همه کسانی است که بین این دو قرار دارند. بنابراین، در مورد انتخاب‌های خود به دقت فکر کنید و برای مواجهه با عواقب آنها آماده باشید.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Warhammer 40000: Boltgun | تا زانو غرق خون

Warhammer 40K: Rogue Trader اولین cRPG است که در فرنچایز Games Workshop قرار دارد. این بازی توسط استودیوی پشت Pathfinder: Kingmaker و Pathfinder: Wrath of the Righteous ساخته شده است و قرار است در تاریخ 7 دسامبر برای رایانه شخصی (Steam، GOG و Epic Games Store)، PlayStation 5 و Xbox Series S | X عرضه شود. Francesco مدتی پیش نسخه بتای بازی را بررسی کرد؛ می‌توانید برداشت‌های او را در اینجا بخوانید. در واقع، نسخه بتا هنوز برای کسانی که مستقیماً از وب سایت رسمی پیش‌سفارش می‌دهند، در دسترس است.

ماه گذشته، با الکساندر میشولین، مدیر خلاقیت، در مورد رویکرد استودیو برای تطبیق مجموعه قوانین Rogue Trader، افزایش تعداد سینماها در مقایسه با عناوین قبلی آنها، رویکرد ظریف به عاشقانه‌ها با همراهان بازیکن و پشتیبانی بالقوه برای مودهای ساخته شده توسط کاربر در رایانه شخصی صحبت کردم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *