گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 تا نیمه دوم سال 2024 تاخیر خورد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Focus Entertainment اطلاعات بیشتری از تاریخ انتشار بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 ارائه داد. این بازی تیراندازی سوم شخص که توسط استودیوی Saber Interactive ساخته می‌شود قرار بود این زمستان در دسترس قرار گیرد؛ اما طرفداران از چندی پیش به احتمال تاخیر در انتشار مشکوک شده بودند.

اکنون Space Marine 2 در نیمه دوم 2024 عرضه می‌شود. Focus Home Entertainment گفت زمان بیشتر برای سازنده به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به شکل مناسب اصلاحات و کار پولیش را انجام دهند. هدف آن‌ها عرضه‌ای با کیفیت است. با توجه به شرکت ناشر، بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از همین حالا در Wishlist میلیون‌ها طرفدار قرار گرفته است.

قرار است تاریخ انتشار نهایی در اوایل دسامبر (آذر ماه) اعلام شود. بنابراین نمایش تریلر جدید در مراسم The Game Awards امسال قطعی است. اولین نمایش گیم‌پلی این عنوان هم سال گذشته در همین مراسم پخش شده بود.

بازی دنباله وقایع نسخه اول است. Titus شخصیت اصلی که یک کاپیتان Firstborn Marine of the Ultramarines Chapter است، با موفقیت مانع آشوب و نابودی Graia شد. با این حال، Imperial Inquisitorها Titus را متهم به کفر و گناه کردند. او در نهایت تبرئه شد اما همچنان رتبه وی به ستوان تنزل پیدا کرد.

در همین حال، Titus می‌خواهد به یک Primaris Space Marine تبدیل شود. حالا او سریع‌تر، قوی‌تر و قد بلندتر است. در نتیجه، وی برای مبارزه با حمله ناگهانی Tyranidها به دنیاهای Kadaku و Avarax ماموریت گرفته است. گروه Titus شامل Brother-Sergeant Gadriel و Brother Chairon می‌شود. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از بخش Co-Op پشتیبانی می‌کند.

بازی با انجین Swarm ساخته می‌شود. پیش از این در ساخت عنوان World War Z هم از این انجین استفاده شده بود. استفاده از این انجین باعث می‌شود تعداد بسیار زیادی از Tyranidها همزمان در صفحه حضور داشته باشند. Focus Home Interactive این عنوان را برای پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *