گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلری جدید از انیمه Uzumaki منتشر شد

اقتباس تلویزیونی مانگای Uzumaki چند سالی مثل یک رویای از دست رفته بود، تا اینکه شبکه استریمینگ Adult Swim در جریان رویداد کمیک کان در سن دیگو جزئیات بیشتری از انیمه مذکور منتشر کرد. به گزارش گیمین‌گرویتی، این انیمه که ابتدا در مراسم Crunchyroll Expo در 2019 معرفی شده بود، توسط استودیو Drive ساخته می‌شود و Adult Swim و I.G USA هم تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند. هیروشی ناگاهاما کارگردان، و کالین استِتسون نیز تهیه کننده این انیمه خواهند بود. در ادامه تریلر انیمه Uzumaki را مشاهده می‌کنید:

از سال 2019 که تولید انیمه شروع شد، همه گیری کرونا هم روند تولید را مختل کرد و از سال پیش که خطر این ویروس دیگر همه گیر نیست، به قول کارگردان انیمه تیم توسعه مجبور شده که روند ساخت این سریال انیمه‌ای را مورد بازبینی کلی قرار دهد و با ایده‌های دیگری سراغ ساختش برود. با اینکه هنوز انیمه به مرحله پخش نرسیده، اما شبکه کارتون نتورک که توانسته شاهد بخش‌هایی از این انیمه چهار قسمتی باشد، پیش نمایشی از انیمه اوزوماکی منتشر کرده است.

جیسون دِ مارکو، از تیم Adult Swim با اشاره به ملحق شدن I.G USA به بخش تهیه کنندگی سریال اوزوماکی گفت: «به عنوان یکی از طرفداران بزرگ جونجی ایتو (خالق مانگای اوزوماکی)، از اینکه قرار است با تیمی که همه به یک اندازه حرفه‌ای و مشتاق هستند همکاری داشته باشم تا یکی از بهترین آثار ایتو را به صفحه نمایش بیاوریم بسیار هیجان زده هستم.»

شما می‌توانید تیزری که از انیمه منتشر شده را در زیر تماشا کنید؛ البته هنوز تاریخ پخش انیمه مشخص نشده است:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *