گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تمامی تریلرها و اخبار Ubisoft Forward 2023

به گزارش گیمین‌گرویتی، در چند ماه گذشته شرکت Ubisoft به علت تاخیرهای فراوان و عدم عرضه عناوین بزرگ، شرایط دشواری داشته است اما به نظر می‌رسد آینده روشنی در انتظار این شرکت است. با معرفی بازی Prince Of Persia جدید، بازگشت سری Assassin’s Creed به ریشه‌هایش و عنوان جدید Star Wars، احتمالا 2023 و 2024 سال‌های موفقی برای این شرکت فرانسوی باشد.

این‌ها تمام معرفی‌هایی است که طی مراسم Ubisoft Forward 2023 انجام شد:

 

Just Dance 2024

چه کسی فکر می‌کرد به علت وجود عنوان Just Dance رشته رقص تبدیل به یکی از رشته‌های المپیک الکترونیکی شود. به همین علت هیچ همایشی از Ubisoft بدون حضور یا معرفی نسخه جدیدی از این عنوان نمی‌شود.

 

Avatar: Frontiers of Pandora

با وجود این‌که این بازی قرار بود همزمان با اکران فیلم Avatar: The Way of the Water منتشر شود اما Frontiers of Pandora چند ماهی تاخیر خورد. در مراسم امسال نیز اطلاعات بیشتری از داستان این بازی مشخص شد. همچنین خالق و کارگردان فیلم‌های James Cameron ،Avatar در مورد ساخت بازی توضیحاتی داد و گفت هدف از ساخت بازی بردن گیمرها به مرزهای غربی سیاره Pandora است. کارگردان بازی Ditte Deenfeldt نیز برای اولین بار با نمایش گیم‌پلی بازی، سلاح‌ها، دشمنان و محیط‌های بازی را نشان داد.

Avatar: The Way of the Water در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) عرضه خواهد شد.

XDefiant

عنوان بعدی نمایش درآمده در این مراسم، شوتر ساخته شده توسط Ubisoft یعنی بازی XDefiant بود. با پخش بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی اطلاعات جدیدی از XDefiant مشخص شد. همچنین سازندگان اعلام کردند با توجه به بازخوردهایی که از گیمرها گرفتند در روزهای 21 و 22 جوئن (31 خرداد و 1 تیر) بازی برای تست بیشتر بر روی PS5،  Xbox Series و PC قابل دسترسی است. محتویات بازی قبل از شروع رسمی فصل اول، 14 نقشه، 5 گروه، 5 حالت گیم‌پلی و 24 اسلحه خواهد بود. همچنین اعلام شد برنامه سازندگان برای سال اول بازی اضافه کردن 4 گروه، 12 نقشه  و تعداد زیادی سلاح جدید است.

Prince of Persia: The Lost Crown

پس از معرفی بازی Prince of Persia در همایش Summer Game Fest، تریلر و گیم‌پلی جدیدی از این عنوان پخش شد که شخصیت‌های جدید و قابلیت‌هایشان را در مواجه با هیولاهای بزرگی نشان می‌داد. همچنین در تریلر پخش شده قابلیت‌های کنترل زمان و تغییر جاذبه نیز وجود داشت.

The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه (28 دی) برای پلتفورم‌های نسل قبل PS4 و Xbox One و نسل جدید PS5 و Xbox Series به همراه PC و Switch عرضه می‌شود.

Captain Laswerhawk: A Blood Dragon Remix

تهیه کننده انیمه Castlevania در شبکه Netflix بر روی استیج حاضر شده و دومین انیمه ساخته شده توسط Ubisoft را معرفی کرد. این انیمه امسال منتشر می‌شود.

The Division Resurgence

با پخش تریلری عنوان شد نسخه جدیدی از سری The Division با نام Resurgence پاییز امسال برای تلفن‌های همراه عرضه می‌شود.

Skull & Bones

گروه موسیقی The band Home Free بر روی استیج آمده و تم اصلی بازی Skull & Bones را اجرا کردند. همچنین اعلام شد بتای بازی از تاریخ 25 تا 28 آگوست (3 تا 6 شهریور) برای عموم در دسترس است.

Mario + Rabbids Sparks of Hope DLC

بسته الحاقی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope با حضور شخصیت ریمن امسال عرضه می‌شود.

 

The Crew Motorfest

با انتشار تریلری بخش‌های جدیدی از بازی The Crew Motorfest رونمایی شد. همچنین گفته شد آینده این سری برای عاشقان ماشین همچون جشنی بزرگ خواهد بود. این بازی در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) سال جاری عرضه می‌شود.

Assassin’s Creed Nexus VR

Ubisoft اولین بازی از سری Assassin’s Creed را برای دستگاه‌ واقعیت مجازی Meta Quest 2  نمایش داد. در این بازی گیمر در نقش سه شخصیت اصلی سری Kassandra، Connor و Ezio قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان مشخص نشده است.

Assassin’s Creed Codename Jade

اطلاعات محدودی از بازی Assassin’s Creed با اسم رمز Jade منتشر شد. این بازی در چین باستان در جریان خواهد بود.

 

Assassin’s Creed Mirage

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage نمایش داده شد که در آن شخص اول بازی Basim به عنوان یک قاتل کارکشته در حال انجام یکی از ماموریت‌های اصلی بازی بود.

Star Wars: Outlaws

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، گیم‌پلی بازی Star Wars: Outlaws که توسط استدیوی Massive ساخته می‌شود رونمایی شد. محوریت این تریلر بخش‌هایی از بازی با معرفی شخصیت‌ها و تا حدودی داستان آن بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *