گیمینگرویتی

ثبت نام

یوبی سافت بخاطر زبان توهین‌آمیز در Assassin’s Creed Valhalla عذرخواهی کرد

امروز Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد. این بازی در ادامه بنیان‌های نقش‌آفرینی‌ای که توسط Origins و Odyssey پایه‌گذاری شد؛ ساخته شده است ‌و در عین حال مشکلات قسمت‌های قبلی را به خوبی برطرف کرده‌است. ظاهرا این عنوان با موفقیت نسبی انتشار یافته است.

با این حال، Courtney Craven که بنیان‌گذار سایت “?Can I Play That” است، یک موضوع آزاردهنده در رابطه با توضیحات مربوط به یکی از کاراکترهای داخل بازی پیدا کرده‌است. داستان از این قرار است که شخص مذکور در کودکی در یک آتش‌سوزی دچار سوختگی شدید شده و حالا می‌ترسد که دیگران “صورت دفرمه” او را ببینند.

“من این موضوع را در نقدی که درباره Assassin’s Creed Valhalla نوشتم، لحاظ نکردم. اما این موضوع به همان اندازه مهم است که مورد توجه قرار بگیرد. این توصیفی درباره یکی از شخصیت‌های داخل بازی است. به هیچ وجه قابل قبول نیست که درباره تفاوت‌های صورت اینگونه صحبت بشود. نویسندگان بازی‌ها و سایرین باید بهتر عمل کنند.”

همانطور که انتظار دارید، اکثر واکنش‌ها به توییت Courtney Craven منفی بوده‌اند و حتی در نهایت او مجبور شد توییتر شخصی خود را برای ساعاتی از دسترس خارج کند. اما یوبی‌سافت در مقابل برخورد مثبتی در مقابل این انتقاد داشت. توییتر رسمی Assassin’s Creed در پاسخ گفت:

“بسیار سپاسگذاریم که این نکته را گوشزد کردی. ما بخاطر اینکه ناخواسته با این لغات، تبعیض قائل شده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم. در آپدیت آینده بازی، این لغات را حذف خواهیم کرد.”

هنوز زمان دقیق انتشار این آپدیت اعلام نشده و سخنگوی یوبی‌سافت نیز گفته که این شرکت فراتر از متن توییت شده، در حال حاضر اطلاعات بیشتری به اشتراک نخواهد گذاشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “یوبی سافت بخاطر زبان توهین‌آمیز در Assassin’s Creed Valhalla عذرخواهی کرد”

  1. یوبیسافت انتقاد پذیر شده ? فک کنم وقتشه دوباره یوبیسافت رو دوست داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *