گیمینگرویتی

ثبت نام

2 بازی Dead by Daylight در دست ساخت قرار دارند

شرکت Behaviour Interactive اعلام کرد که فرانچایز Dead by Daylight را با ساخت 2 بازی دیگر گسترش می‌دهد. یکی از این بازی‌ها داستان‌محور و دیگری آنلاین چندنفره است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، ساخت بازی داستان‌محور جدید Dead by Daylight بر عهده Supermassive Games است. آن‌ها را بیشتر برای عناوین Until Dawn، The Quarry و The Dark Pictures Anthology می‌شناسیم. احتمالا بازی داستانی Dead by Daylight هم سبک روایت همین عناوین را دارد. روایت آن خارج از قلمروی Entity خواهد بود و دارای شخصیت‌ها و داستان جدیدی است.

بازی چندنفره آنلاین Dead by Daylight توسط استودیوی Midwinter Entertainment ساخته می‌شود. از عناوین قابل توجه آن‌ها می‌توان Scavengers را مثال زد. شرکت فناوری ابری Improbable این استودیو را سال گذشته به Behaviour فروخت. طبق گفته Audrey Mladina، تهیه کننده Midwinter Entertainment، بازی آنلاین Dead by Daylight به‌صورت PvE خواهد بود. در این عنوان به جای اینکه بازیکنان علیه یکدیگر مبارزه کنند، تیمی 4 نفره تشکیل می‌دهند و به یکی از قلمروهای Entity وارد می‌شوند تا با دشمنان مبارزه کنند.

استودیوی Supermassive Games اطلاعات بیشتر از بازی داستانی Dead by Daylight را اواخر سال 2023 اعلام می‌کند. اما ساخته Midwinter Entertainment هنوز در اوایل مراحل توسعه است.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *