گیمینگرویتی

ثبت نام

روزی که شوالیه‌ی تاریکی برخاست؛ روز بتمن

شاید تاثیر و محبوبیتی که ابرقهرمانان، در چند سال اخیر کسب کرده‌اند، در کل تاریخچه‌‌ی کاراکترهای ابرانسانی بی نظیر باشد. مارول با جان دادن به دنیای سینمایی خودش، توانسته خانه‌ها را درنوردد و به موفقیتی برسد که به اصطلاح، راه ۱۰۰ ساله را در چند شب بپیماید. اما خیلی پیش‌تر از اینها، ابرقهرمانی بود که نه فقط دوست‌داران کمیک، بلکه اغلب مردم جهان او را می‌شناختند و می‌دانستند که حتی در تاریک‌ترین لحظات هم، دو چشمِ مراقب و آگاه، همیشه در حال پاییدن مجرمان و رساندن آنان به سزای کارشان است؛ و این شخص، این زاده‌ی تاریکی، که بعدها نیز خود را شوالیه‌ی تاریکی خواند، کسی جز بتمن نبود.

بتمن، بدون اغراق، محبوب‌ترین ابرقهرمانی است که همه‌ی ما او را می‌شناسیم و چه در دنیای کمیک، چه در سینما، چه در تلویزیون و چه در دنیای بازی‌های ویدیویی، خاطرات خوشی از او داریم. کاراکتر Batman در سال ۱۹۳۸، و در چنین روزی، به دستان باب کین و بیل فینگر به دنیای ما قدم گذاشت و پس از سوپرمن، تبدیل به قدیمی‌ترین کاراکتر دنیای DC شد.

صحبت درمورد Batman، خود به چندین و چند مقاله نیاز خواهد داشت که در حوصله‌ی این مطلب نمی‌گنجد، لاکن ما نیز به نوبه‌ی هر شخص دیگری، روز بتمن را به او، به هوادارانش، به خودمان، و به تمام کسانی که عدالت را پیشه‌ی خود قرار داده‌اند و نه انتقام را، تبریک می‌گوییم! به امید روزی که دنیا از بتمن بی نیاز گردد!

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *