گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش و تریلر جدید فصل سوم انیمه Tokyo Revengers

به گزارش گیمین‌گرویتی، تریلری جدید از فصل سوم انیمه Tokyo Revengers که آرک Tenjiku را پوشش می‌دهد منتشر و تاریخ پخش آن برای اکتبر 2023 (مهر-آبان) تعیین شد. فصل سوم این انیمه به‌طور اختصاصی فقط در Disney+ پخش می‌شود.

علاوه بر تریلر، اعضای جدیدی به تیم بازیگری و صداپیشگی Tokyo Revengers ملحق می‌شوند. لیست افراد جدید بدین شرح است:

Seiichiro Yamashita به عنوان Kakucho
Koki Uchiyama به عنوان Shion Madarame
Hiro Shimono به عنوان Rindo Haitani
Daisuke Namikawa به عنوان Ran Haitani

فصل سوم Tokyo Revengers ماه آوریل امسال (فروردین) معرفی شده بود. استودیوی LIDEN FILMS تا به الان این انیمه را ساخته و اعضای اصلی سازنده افراد زیر هستند:

کارگردان: Koichi Hatsumi
هماهنگ‌سازی مجموعه: Yasuyuki Muto
طراح شخصیت: Kenichi Onuki و Keiko Ota
موسیقی: Hiroaki Tsutsumi

انیمه Tokyo Revengers براساس مانگایی از Ken Wakui ساخته شده است. مانگا در مجله هفتگی Shonen از سال 2017 تا نوامبر 2022 منتشر شد. Kodansha وظیفه نشر زبان انگلیسی آن را دارد و اینگونه داستان آن را توصیف می‌کند:
«Takemichi Hangaki با تماشای اخبار می‌فهمد که Hinata Tachibana، دوست‌دختر او در دوران دبیرستان، فوت کرده است. تنها دوست‌دختری که او در زندگی داشت توسط باند شروری به‌نام Tokyo Manji کشته شده است. وی در آپارتمانی زشت زندگی می‌کند و رئیس او که 6 سال جوان‌تر است، رفتار بسیار بدی با Takemichi دارد. در این وضعیت ناگوار زندگی، Takemichi در زمان به 12 سال قبل و دوران مربوط به دبیرستان خود سفر می‌کند تا Hinata را نجات دهد و زندگی خود را تغییر دهد. Takemichi ناامید باید به دنبال نابودی باند بسیار منفور و جنایت‌کار Kanto باشد.»

آرک Tenjiku در واقع پنجمین آرک مجموعه است و فصل‌های 122-188 را پوشش می‌دهد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *