گیمینگرویتی

ثبت نام

برای تجربه The Wolf Among Us 2 نیازی به انجام بازی اول نیست

The Wolf Among Us به‌زودی بازمی‌گردد، اما به‌نظر می‌رسد دنباله آن چندان به ماجراجویی بازی اول تکیه نمی‌کند. به گزارش گیمین‌گرویتی، جیمی اوتیلی، مدیر عامل استودیوی Telltale، در مصاحبه‌ای با مجله Edge گفت تازه‌واردان به این مجموعه می‌توانند The Wolf Among Us 2 را بدون انجام نسخه قبلی تجربه کنند.

اوتیلی گفت: «ما داستان‌های خود را طوری روایت می‌کنیم که بتوانند مستقل از هرچیز دیگری عمل کنند. به‌نظر ما شروع قسمت اول به نحوی همه چیز را پایه‌گذاری می‌کند که بازیکن تازه‌وارد به‌خوبی می‌فهمد شخصیت‌ها چگونه به اینجا رسیده‌اند.»

البته این بدان معنا نیست که ورود به The Wolf Among Us 2 بدون تجربه بازی قبلی بهترین روش ممکن باشد. در واقع اوتیلی افزود امیدوار است حداقل تعدادی از تازه‌واردان تجربه فصل اول را هم پیش از ورود به فصل دوم در نظر بگیرند. ولی در هر صورت بدون دانستن اطلاعات داستانی فصل اول هم می‌توان روایت The Wolf Among Us 2 را کامل درک کرد.

مجموعه The Wolf Among Us که براساس سری کمیک‌های Fables ساخته می‌شود، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب دارد. دنباله بازی مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما وقتی در سال 2018 استودیوی Telltale از هم پاشید، توسعه آن نیز بر هم خورد. ولی خوشبختانه مدیریت جدیدی مسئولیت رهبری Telltale را بر عهده گرفت. اکنون The Wolf Among Us 2 به‌طور مجدد از پایه در حال ساخت است و آن نسخه‌ای که تیم مدیریت قبلی در نظر داشت احیا نمی‌شود. این بازی همچنین به‌جای موتور بدنام و ضعیف Telltale Tool، با موتور Unreal 5 توسعه می‌یابد.

وقایع The Wolf Among Us 2 شش ماه بعد از اتفاقات فصل اول رخ می‌دهند. Bigby Wolf از موقعیت شغلی خود مورد تعلیق قرار گرفته و حالا تحت روند درمانی مدیریت خشم است. البته او همچنان به Snow White برای امن نگه داشتن Fabletown کمک می‌کند. The Wolf Among Us 2 مانند نسخه قبلی با انتشار قسمت‌های جداگانه تا سال 2023 تکمیل می‌شود. با این وجود، Telltale قصد دارد ساخت کل فصل دوم را قبل از عرضه قسمت اول تمام کند تا مجبور به بدقولی و تاخیر در انتشار قسمت‌های بعدی نشود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *