گیمینگرویتی

ثبت نام

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher مجددا به خاطر کرونا تعطیل شد

شبکه نتفلیکس مجبور شد برای دومین بار فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher را بخاطر مثبت بودن تست کرونا عوامل سریال تعطیل کند. بدون اینکه تاریخی برای ادامه ساخت آن اعلام نماید.

این خبر ابتدا توسط Deadline گزارش شد که افراد مبتلا جزو بازیگران اصلی سریال نیستند و مدتی است که قرنطینه شده اند. فیلم‌برداری در غرب شهر لندن در جریان بود. انگلستان در چند هفته اخیر شاهد افزایش آمار افراد مبتلا به کرونا بوده و ادامه فیلم‌برداری تنها در صورت اطمینان یافتن از سلامت عوامل، مجددا از سر گرفته خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال، خانم Lauren S. Hissrich، در توییتر درباره شرایط بوجود آمده صحبت کرد. او از طرفداران بخاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و اعلام کرد که به نظر می رسد حال عوامل سریال نیز خوب باشد. در ادامه گفت که تیم “به زودی” دور هم جمع می‌شوند تا فعالیت خود را ادامه دهند. ظاهرا تاخیر فیلم‌برداری کوتاه‌تر از تعویق اولیه‌ای خواهد بود که در اوایل سال جاری شاهد بودیم.

با اینکه بازی‌های ویچر نقش زیادی در موفقیت جهانی این فرنچایز داشتند، سریال The Witcher اقتباسی از مجموعه کتاب‌هاست. بسیاری از کاراکترها، مکان‌ها و عناصر داستانی در همه آن‌ها مشترک هستند.

احتمالا ستاره اصلی سریال یعنی Henry Cavill در این مدت، مجددا به سراغ بازی The Witcher 3 خواهد رفت. او حتی قبل از اینکه نقش گرالت را بدست بیاورد، یکی از طرفداران این مجموعه محبوب بوده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher مجددا به خاطر کرونا تعطیل شد”

  1. ای بابا! لعنت به این کرونا. بیچاره کرده مارو این ویروس. خدا کنه زودتر از شر این ویروس راحت بشیم.
    چقدر انتظار آخه? به امید داشتن فصل دوم سریال

  2. ای بابا! لعنت به این کرونا. بیچاره کرده مارو این ویروس. خدا کنه زودتر از شر این ویروس راحت بشیم.
    چقدر انتظار آخه? به امید داشتن فصل دوم سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *