گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: گرالت با انیمه The Witcher: Sirens of the Deep بازمی‌گردد

به گزارش گیمین‌گرویتی، گرالت آو ریویا (Geralt of Rivia) زودتر از آنچه که انتظارش را داشتیم به نتفلیکس (Netflix) بازخواهد گشت؛ اما اینبار در قالب انیمه‌ای. قبل از به نمایش درآمدن فصل چهارم سریال The Witcher، این سری با انیمه‌ی کوتاهی به نام The Witcher: Sirens of the Deep بر‌می‌گردد، انیمه‌ای که نتفلیکس رسماً اعلام کرده که در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

 

طرفداران به احتمال زیاد حدس زده‌اند که هنری کویل (Henry Cavill) مجدداً نقش خود را در قامت گرالت ایفا نخواهد کرد، به ویژه که کار او به عنوان گرالت در فصل سوم سریالی نتفلیکس آن به اتمام رسیده است. در عوض، صداگذاری این شخصیت توسط دوگ کاکل (Doug Cockle) انجام می‌شود؛ کسی که نقش گرالت را در مجموعه بازی‌های The Witcher بر عهده داشت.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

انیمه‌ی The Witcher: Sirens of the Deep از داستان کوتاه ویچر به نام «A Little Sacrifice» اقتباس می‌کند، داستانی که شامل گرالت و دندلین (Dandelion) می‌‌شود. آن‌ها از طرف شاهزاده‌ای شکست خورده با یک پری دریایی حرف می‌زنند. همچنین، این داستان شامل رقیب دندلین، یعنی اسی داون (Essi Daven) می‌شود که کریستینا رن (Christina Wren) وظیفه‌ی صداگذاری آن را بر عهده دارد. این سریال انیمه‌آی توسط استودیو میر (Studio Mir)، سازنده‌ی Avatar: Legends of Korra ساخته شده است.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *