گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Witcher 3 در سال بعد، به طور رسمی ویرایشگر ماد دریافت می‌کند

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی The Witcher 3: Wild Hunt ساخته‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، سال بعد تنها بر روی رایانه‌های شخصی، ویرایشگر رسمی ماد دریافت خواهد کرد تا به پلیرها اجازه‌ی خلق تجربه‌های جدید بدهد.

این ویرایشگر ماد، به پلیرها اجازه می‌دهد تا تجربه‌ی جدیدی با ویرایش کردن مراحل و محتویات حال حاضر بازی یا درست کردن چیزی کاملاً جدید برای خود به ارمغان بیاورند. درحالی که مراحل شخصی‌سازی شده توسط مادرها (Modder) عرضه شده است، این ویرایشگر ماد باعث می‌شود تا کار برای مادرها بسیار راحت‌تر شود تا بیش از پیش بازی The Witcher 3 را گسترده‌تر کنند.

 

اکانت رسمی این بازی در توییتر گفت:

 

ما بسیار خرسندیم تا اعلام کنیم که درحال کار روی ویرایشگری رسمی برای مادهای بازی The Withcer 3: Wild Hunt هستیم. این ویرایشگر به شما اجازه خواهد داد تا تجربه خود را با ساختن چیزهای جدید یا ویرایش کردن مراحل و محتویات بازی، بسازید. ما برنامه داریم تا این ویرایشگر را در سال 2024 به صورت رایگان عرضه کنیم.

 

مدت زمان زیادی می‌گذرد که بازی The Witcher 3 رنگ متحوای جدید به خود ندیده است به این دلیل که آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Blood and Wine در سال 2016 عرضه شد. هرچند، این بازی، به‌روز‌رسانی نسل نهمی دریافت کرد که شامل قابلیت‌های جدید و پیشرفت‌هایی بود. این به‌روز‌رسانی شامل مادهایی که برای نسخه‌ی اصلی بازی ساخته شده بودند و همچنین، محتویاتی الهام گرفته شده از سریال این سری ساخته نتفلیکس (Netflix) می‌شد. درحالی که ویرایشگر رسمی ماد قرار است تا کار را برای افزودن چیزهای جدید به بازی راحت کند، جالب است تا بببینیم آیا این بازی، مقدار عشقی که مادرها به بازی‌های اسکایریم (Skyrim) و دیگر بازی‌های استودیوی بتسدا (Bethesda) دارند را دریافت می‌کند یا خیر. چند ماه پیش هم اعلام شده بود که فروش این بازی از مرز 50 میلیون نسخه عبور کرده است.

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای رایانه‌‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سریز ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *