گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

شرکت Kadokawa روز یکشنبه برای فصل سوم فرنچایز “Tate no Yuusha no Nariagari” از دومین تریلر رسمی و کامل برای آن با عنوان (Tate no Yuusha no Nariagari Season 3) The Rising of the Shield Hero Season 3 رونمایی کرد. همچنین این تریلر آهنگ تم اصلی این انیمه را بصورت پیش نمایش نشان میدهد.

آهنگی که در این ویدیو نمایش داده شده، آهنگ اندینگ این انیمه با عنوان “Suki ni Natte wa Ikenai Riyuu” میباشد که توسط Chiai Fujikawa اجرا شده است. همچنین آهنگ اوپنینگ هم توسط MADKID با عنوان SIN اجرا میشود.

این انیمه تلوزیونی در ژانر درام – فانتزی – اکشن – ماجراجویی و ایسکای، توسط استودیو Kinema Citrus، با مجموع 12 قسمت درحال ساخت میباشد.

انیمه تلوزیونی Tate no Yuusha no Nariagari Season 3 همانطور که قبلا اعلام شده بود، امروز رسما در دسترس قرار گرفته و قسمت اول فصل سوم آن پخش شده است.

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:
ناتانی نائوفومی، اوتاکویی که هیچ ویژگی خاصی نداره در کتابخانه کتابی را پیدا می‌کند که او را به دنیایی دیگر احضار می‌کند و به او ماموریت داده می‌شود که با ملحق شدن به دیگران با امواج فاجعه بجنگد. او با تصوراتی از یک ماجراجویی بزرگ گروه خود را تشکیل می‌دهد، اما فقط پس از…

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *