گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: نسخه جدید Mario سه‌بعدی و جهان‌باز خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، با عرضه شدن بازی Super Mario Bros. Wonder، شاید با خود فکر کرده باشید که بازی بعدی این مجموعه چه خواهد بود. کاربر Zippo، اطلاعاتی را از عنوان بعدی این فرنچایز فاش کرده است.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder | گل‌های پاییزه

 

این کاربر می‌گوید:

 

در وهله‌ی اول، این بازی، اولین عنوان سه‌بعدی‌ ماریو خواهد بود که جهان‌باز است. شش سال از عرضه‌ی نسخه‌ی Odyssey می‌گذرد، پس ما می‌دانیم که توسعه‌دهندگان از آن زمان، درحال کار روی پروژه‌ی بزرگی بوده‌اند. با اینکه Zelda و Pokemon دست‌به‌کار شده‌اند، چیزی نمانده بود تا ماریو، این لوله‌کش تنومند، وارد عمل شود.

این بازی ادامه‌ی نسخه‌ی Odyssey نخواهد بود؛ پس اگر انتظارش را داشتید، نداشته باشید، چونکه در مسیری کاملاً متفاوت قدم برمی‌دارد.

به من گفته شده است که این بازی «فک‌بر‌انداز» خواهد بود. اگر که فکر می‌کردید Mario Vs. Donkey Kong خوب به‌نظر می‌رسید، پس هنوز چیزی ندیده‌اید. نینتندو قرار است تا مغز مردم را دوباره منفجر کند.

در نهایت، این بازی، عنوان عظیم نینتندو در سال بعد خواهد بود. ماریو در روز اول عرضه‌ی کنسول بعدی سوییچ، عنوانی خواهد بود که در زمان عرضه حاضر است؛ و من حاضرم مقدار زیادی پول را سر اینکه این اولین بازی‌ای خواهد بود که روی کنسول Switch 2 اجرا خواهد شد، شرط ببندم. این اولین بازی‌ سه‌بعدی‌ از زمان Super Mario 64 سال 1996 خواهد بود که یک عنوان لانچ محسوب می‌شود و اتفاق بسیار بزرگی محسوب می‌شود. انتظار لاین‌آپ قوی‌ای از سوی نینتندو و شرکای ترد-پارتی نیز باشید.

 

نسل بعدی نزدیک است، و ماریو پذیرای ما خواهد بود. آماده شوید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *