گیمینگرویتی

ثبت نام

سازندگان The Lord of the Rings: Gollum بازی دیگری نخواهند ساخت

به گزارش گیمین‌گرویتی، عنوان The Lord of the Rings: Gollum یکی از معدود بازی‌های سال‌های اخیر بود که توانست تا این اندازه منتظرانش را ناامید کند. پس از عرضه فاجعه‌بار این بازی استدیوی سازنده آن، Daedalic Entertainment اعلام کرد تغییرات اساسی در سیاست‌های کلی خود خواهد داد. بر اساس گزارشی از سایت Games Wirtschaft این استدیو بخش بازی‌سازی خود را به طور کامل تعطیل کرده و از این پس تنها بر روی انتشار عناوینی که توسط سایر استدیوها ساخته شده، کار خواهد کرد. البته این تصمیم به معنای اخراج حداقل 25 نفر از کارمندان Daedalic Entertainment است.

این استدیوی در این‌باره این‌گونه توضیح داد: «ما برای تک‌تک اعضای تیممان ارزش و احترام قائلیم و سعی می‌کنیم این تغییرات در استدیو به راحت‌ترین نحو انجام شود. همچنین ما از تمام کسانی که در پی این تغییرات از ما جدا می‌شوند تا زمانی که بتوانند فرصت‌های جدیدی پیدا کنند، پیشتیبانی خواهیم کرد.»

پیش از این گفته شده بود که Daedalic Entertainment بر روی عنوانی جدیدی از دنیای Lord of the Rings کار می‌کند اما به نظر می‌رسد با توجه به تصمیم اخیر این استدیو ساخت این بازی نیز رها شده باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *