گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به 10 میلیون واحد رسید

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مورد تحسین منتقدان در سراسر جهان قرار گرفته و بسیاری آن را بهتر از عنوان قبلی می‌دانند که البته آن هم کیفیت بسیار بالایی داشت. بنابراین باعث تعجب نیست که بدانیم از نظر تجاری هم این بازی موفقیت بالایی را به‌دست آورده باشد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت نینتندو اعلام کرد بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بیش از 10 میلیون واحد در سراسر جهان طی فقط 3 روز به فروش رسانده است. این بدان معناست که Tears of the Kingdom سریع‌ترین عنوان Zelda از حیث فروش است. در کنار آمار فعلی، این بازی همچنین با ارقام فروش زمان عرضه Pokemon Scarlet and Violet برابری می‌کند.

بازی Zelda: Tears of the Kingdom در زمان عرضه بیش از 2.4 میلیون واحد در ژاپن و بالای 4 میلیون واحد در قاره آمریکا به فروش رساند. با توجه به این آمار، Tears of the Kingdom همچنین سریع‌ترین بازی نینتندو از حیث فروش در قاره آمریکاست.

این عنوان همچنین در چدول هفتگی فروش بازی‌های فیزیکی در بریتانیا هم رتبه اول را کسب کرد و تاکنون لقب بزرگ‌ترین عرضه در این منطقه طی سال 2023 را به‌دست آورده است. شایان ذکر است که حدود نیم میلیون نسخه فروش فیزیکی هم در فرانسه داشته است.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم‌اکنون برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *