گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه:لایو اکشنی برا اساس بازی The Legend of Zeldaممکن است توسط یونیورسال در دست توسعه باشد

به گزارش گیمین‌گرویتی بر اساس شایعه‌ای جدید که به تازگی ظاهر شده است، به نظر می‌رسد که قرار میباشد یک فیلم لایو اکشن بر اساس سری بازی The Legend of Zelda با بازیگران واقعی توسط شرکت یونیورسال با همکاری نینتندو تولید شود.

این شایعه که از حساب توییتری به نام “MyTimeToShineH” منتشر شده ، که به نوعی در زمینه شایعات و احتمالات درباره سینما و موارد دیگر تخصص دارد. با این حال، ما می‌دانیم که نینتندو قصد دارد به تولید فیلم ادامه دهد و احتمال میرود که بازی The Legend of Zelda فرنچایز بعدی باشد که این مسیر را طی کند.

یک فیلم با بازیگران واقعی برای زلدا؟
آنچه که به نظر می‌رسد غیر منتظره تر است در این شایعه، این است که ممکن است یک فیلم با بازیگران واقعی باشد، در حالی که احتمالاً انتظار می‌رفت یک تولید دیگر انیمیشنی – احتمالاً با گرافیک کامپیوتری – مشاهده شود، همانطور که در فیلم “برادران ماریو” دیده شد.

در واقع، تاکنون بخش جدید “Nintendo Pictures” هرگز اعلام نکرده که می‌خواهد تنها بر تولیدات انیمیشنی و CG تمرکز کند، بنابراین هر چیزی ممکن است باشد. همچنین همکاری دوباره با یونیورسال ممکن است برای یک پروژه این چنینی موثر باشد، اما قطعاً باید با دقت بسیار ساخته شود تا با خشم طرفداران روبرو نشود.

در واقع، شایعات قبلاً درباره اینکه بازی The Legend of Zelda ممکن است پروژه بعدی باشد که به صورت فیلم ساخته شود، پیش آمده بود، اما احتمالاً مدتی زمان می‌برد تا تاییدیه‌ای از سوی نینتندو دریافت کنیم.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *