گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Legend of Heroes: Trails through Daybreak سال آینده در غرب منتشر می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی،شرکت NIS America اعلام کرده است که بازی The Legend of Heroes: Trails through Daybreak (The Legend of Heroes: Kuro no Kiseki) را در تابستان سال 2024 برای کنسول‌های Nintendo Switch، PlayStation 5 ،PlayStation 4 و PC از طریق Steam در غرب منتشر خواهد کرد. همچنین اعلام کرده است که نسخه‌های PS5 از بازی‌های The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III و The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV نیز در اوایل سال 2024 منتشر خواهند شد. علاوه بر این، هر دو بازی شامل DLC‌ می‌شوند.  تریلرهای معرفی این بازی‌ها را ببینید:

بازی The Legend of Heroes: Trails through Daybreak ابتدا در ماه سپتامبر 2021 برای PS4 منتشر شد. این بازی بعداً نسخه‌های PS5 و PC از طریق Steam نیز دریافت کرد.

شرکت NIS America بازی را به شرح زیر توصیف کرده است:

اسپریگان شناخته شده به نام Van Arkride یک حرفه‌ای زیرزمینی است که کار از هر مشتری می‌پذیرد و به عنوان یک کارآگاه، مذاکره‌کننده یا شکارچی بدون وفاداری عمل می‌کند. با این حال، وقتی پرونده‌ای عجیب که برای همه تهدیدآمیز است را قبول می‌کند، سیر زندگی او برای همیشه با تغییر مواجه می‌شود.

بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV، چهارمین نسخه از سری بازی‌های نقش‌آفرینی، در اکتبر 2020 در شمال آمریکا و اروپا منتشر شد و در استرالیا و نیوزیلند در نوامبر 2020. این بازی همچنین در آوریل 2021 در شمال آمریکا و اروپا برای Steam و Nintendo Switch منتشر شد. بازی در Stadia  هم در دسترس است.

شرکت NIS America نسخه Switch از بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III (Eiyū Densetsu Sen no Kiseki III) را در ژوئن 2020 در شمال آمریکا و اروپا عرضه کرد. این بازی در مارس 2020 در ژاپن برای Switch منتشر شد. NIS America همچنین همان ماه نسخه PC از طریق Steam و GOG.com منتشر کرد. نسخه PC شامل بهبودهای تصویری بیشتر، گزینه‌های حالت با سرعت بالا اضافی و دیگر بهبودها و ویژگی‌های جدید است. NIS America نسخه PS4 این بازی را در اکتبر 2019 عرضه کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *