گیمینگرویتی

ثبت نام

نقدها و نمرات THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV منتشر شدند

THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV در تاریخ ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان ماه، برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد و هم‌اکنون، حدود ۱۵ نقد و بررسی مختلف از این بازی بر روی متاکریتیک رفته و میانگین نمرات ۸۱ را برای این عنوان به ارمغان اورده است. THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV یک دنباله‌ی مستقیم بر نسخه‌ی قبلی بازی می‌باشد و آنطور که از نقدها مشخص است، برای هواداران قدیمی، تجربه‌ای لذت بخش خواهد بود. با نقدها و نمرات بازی از دید وبسایت‌های مختلف دنیا با گیمین‌گرویتی همراه باشد:

RPGamer 100

“برای کسانی که در طی سالیان، و در جریان ۳ بازی اخیر با Class VII باقی مانده بودند، THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV یک موفقیت بسیار بزرگ است که اشک‌ها و خنده‌ها را ادغام کرده و با روایتی بسیار جذاب، مجموعه‌ای بی‌نظیر به ارمغان آورده. سیستم مبارزات نیز همانند سابق بوده و در برخی موارد هم پیشرفت کرده و بقدری جذاب است که تا مدت‌ها با همین سیستم لذت خواهم برد.”

GamingTrend 90

“پایانی شایسته بر حماسه‌ی Erebonia. گرچه بسیاری از کاراکترهای قدیمی در بازی حضور دارند اما تازه واردان نیز با این عنوان کیف خواهند برد. بازی‌ای با یک داستان عمیق و سیاسی در کنار مبارزاتی لذت بخش.”

IGN Italia

“برخی موارد قابل احترام و لذت بخش هستند، اما اغلب عناصر بازی ناامیدکننده‌اند. گرچه THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV می‌تواند میراث این سری را حفظ کند، اما پسرفت‌هایی نسبت به نسخه‌ی سوم داشته است.”

Screen Rant 80

“THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV چیزی است که هواداران نبایند آن را از دست دهند، و روایت بازی نیز بسیار تاثیرگذار و شگفت انگیز است.”

The Escapist 70

“کسانی که بازی‌های قبلی را تجربه کرده‌اند می‌دانند برای چه به دنبال THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV بوده‌اند، مبارزات لذت بخش، کاراکترهایی باکیفیت و جهانی زیبا. THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV گرچه در صورت تجربه نکردن بازی‌های قبلی داستان گنگی ارائه واهد داد، اما باز هم یک تجربه‌ی مناسب برای بازیکنان است.”

RPG Site 50

هیچوقت امیدی به برطرف شدن مشکلات بازی اول و دوم نداشتم، تا اینکه نسخه‌ی سوم را تجربه کردم و با خود فکر کردم که ایرادات رفع شده‌اند، اما بعد از THE LEGEND OF HEROES: TRAILS OF COLD STEEL IV پی برده‌ام که این ضعف‌ها هیچگاه از بین نرفته بوده‌اند و حال در نسخه‌ی جدید خود را نشان دادند. اصلا نمی‌دانم دیگر علاقه‌ای به سری Trials داشته باشم. گمان نکنم Falcom هیچوقت از ایراداتش درس بگیرد. نگرانی من از این است که بازی‌های بعدی نه فقط همین ایرادات، بلکه مشکلات بیشتر و بزرگتری هم داشته باشند.”

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: ۸۱

 

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *