گیمینگرویتی

ثبت نام

بازیگر نقش Abby در سریال The Last Of Us انتخاب شد

به گزارش گیمین‌گرویتی زمانی فصل 2 سریال The Last of Us تولید خواهد شد که اعتصاب‌های هالیوود درجریان به پایان برسند، و این فصل شخصیت جنجالی Abby را معرفی خواهد کرد. در یک مصاحبه با “The Los Angeles Times”، کریگ مازین، کارگردان اجرایی سریال، تایید کرد که بازیگر این نقش انتخاب شده است.

مازین نگفت که چه کسی نقش Abby را در فصل دوم بازی ایفا می‌کند، اما طرفداران فرضیاتی دارند که شنون بری (بازیگر سریال‌های”The Wilds”و”Hunters”) ممکن است این نقش را ایفا کند،

بری  در اینستاگرام نیل دراکمن، پدرو پاسکال، بلا رمزی، و حساب رسمی “The Last of Us” را دنبال می‌کند. این به تنهایی هیچ معنا خاصی ندارد، زیرا تمامی این حساب‌ها شهرت دارند.

بری خود در سال 2020 در یک توییت حذف شده به شباهت خود با شخصیت Abby اشاره کرد و گفت: “خب،خیلی از افراد گفتند که شبیه Abby از The Last of Us هستم و واقعاً درست می‌گویند.”

انتظار داریم که فصل 2 سریال “The Last of Us” برخی از وقایع اصلی قسمت دوم بازی ویدیویی را پوشش دهد، بنابراین مطمئناً شخصیت Abby نیز ظاهر خواهد شد. Abby یکی از شخصیت‌های اصلی در بازی The Last Of Us Part II است و به دلیل اتفاقات نسخه دوم یک شخصیت بسیار جنجالی میباشد.

بعضی افراد فکر می‌کردند که Abby را در پایان فصل 1 بازی “The Last of Us” مشاهده کرده‌اند، اما نیل دراکمن این شایعه را رد کرد.

قبل از شروع اعتصاب‌ها، مدیران شبکه HBO اعلام کرده بودند که فصل 2 بازی “The Last of Us” در سال 2025 منتشر خواهد شد. احتمالاً با اعتصاب‌های هالیوود شروع تولید فصل 2 را تأخیر خواهند داد و این ممکن است به تغییر در تاریخ پخش نیز منجر شود.

در مورد اعتصاب‌ها، مازین پیش‌تر گفته بود که او اطمینان دارد که نویسندگان حقوق خود را بدست خواهند آورد. او گفت: “این اتفاق خواهد افتاد و هنگامی که اتفاق می‌افتد، به رضایت از اتحادیه نویسندگان ختم خواهد شد. من از این مسئله کاملاً مطمئن هستم. ما گزینه دیگری نداریم.”

این اولین بار است که از سال 1960 که اتحادیه‌های نویسندگان و بازیگران در یک زمان اعتصاب کرده‌اند. اعتصاب SAG-AFTRA در حین پخش فیلم “Oppenheimer” در لندن آغاز شد و بازیگران از نمایش فیلم خارج شدند. اعتصاب WGA در ماه مه شروع شد.

نویسندگان و بازیگران درخواست‌هایی از جمله حقوق بهتر، و حفاظت در برابر هوش مصنوعی دارند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *