گیمینگرویتی

ثبت نام
نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 1 | آخرالزمان 70 دلاری!

نسخه بهبود یافته بازی The Last of Us Part 2 برای PS5 احتمالا منتشر می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، Gustavo Santaolalla آهنگ‌ ساز بازی‌ The Last of Us Part 2 و The Last of Us و همچنین سریال این مجموعه تصادفا تایید کرد نسخه بهبود یافته بازی The Last of Us Part 2 برای PS5 در دست ساخت قرار دارد.

طی مصاحبه‌ای با کانال اسپانیایی Blender، از Santaolalla راجع به کمئوی او در بازی دوم پرسیده شد. در بخش ابتدایی این عنوان می‌توانید به سمت شخصیتی بروید که ظاهر وی شباهت کامل به Santaolalla دارد. این شخصیت نوازنده موسیقی است. در پاسخ به سوال مربوط به این شخصیت، او تصادفا «نسخه جدید» را نام برد که در آن می‌توانید از کمئوی وی درخواست نواختن تم‌های خاصی را کنید. Santaolalla سپس سریعا گفت چیز خاص دیگری نمی‌تواند بگوید.

در گذشته چندین بار طی گزارشاتی درباره نسخه Director’s Cut صحبت شده بود. تام هندرسون خبرنگار معروف در ماه ژانویه سال گذشته مدعی شد نسخه بهبود یافته این عنوان در دست ساخت است.

البته جالب می‌شود ببینیم در صورت ساخت نسخه بهبود یافته، شاهد عرضه نسخه پی‌سی هم خواهیم بود یا نه. با توجه به سابقه اخیر ناتی داگ در عرضه بازی‌های خود برای پی‌سی و در نظر گرفتن گذشت بیش از 3 سال از عرضه این عنوان می‌توان حدس زد که پورت پی‌سی هم در کار باشد.

بازی The Last of Us Part 2 سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و طی 2 سال بیش از 10 میلیون نسخه به فروش رساند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *