Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
دیزاینر فنی بازی The Last of Us Online: این پروژه نقطه اوج دوران کاری من بود - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

دیزاینر فنی بازی The Last of Us Online: این پروژه نقطه اوج دوران کاری من بود

ناتی داگ بعد از سال‌ها کار روی بازی The Last of Us Online بالاخره اعلام کرد ساخت آن را لغو کرده است. پس از اعلام این موضوع، تعدادی از کسانی که در توسعه این پروژه نقش داشتند در فضای مجازی از تجربه خود طی کار روی این بازی گفتند.

بازی The Last of Us Online به‌طور کامل لغو شد و ناتی داگ به سراغ ساخت چند بازی تک‌نفره کاملا جدید می‌رود

به گزارش گیمین‌گرویتی، Nathaniel Ferguson، دیزاینر فنی که از فوریه 2022 روی The Last of Us Online کار می‌کرده، گفت این پروژه نقطه اوج حرفه او بود و افزود: «همیشه برای من پروژه بسیار خاصی خواهد بود.» همچنین Karl Morley، گیم دیزاینر، که اکنون در استودیوی دیگر پلی استیشن به‌نام Firesprite مشغول کار است، گفت: «از کار روی این پروژه بیشتر از هر تجربه دیگری در طول دوران کاری خود یاد گرفتم و بازی کردن آن لذت‌بخش‌تر از هر بازی چندنفره دیگری بود.»

هرچند که این عنوان دیگر لغو شده، اما استودیوی ناتی داگ اعلام کرد در حال حاضر روی چندین بازی تک‌نفره داستانی دیگر کار می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *