گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: ساخت عنوان چندنفره بازی The Last of Us مورد بازبینی جدی قرار گرفته‌ است

به گزارش گیمین‌گرویتی، سال پیش استدیوی Naughty Dog به طور رسمی اعلام کرد در حال کار برروی بخش چندنفره و مجزای The Last of Us است. با توجه به سابقه Naughty Dog و این‌که این عنوان جاه‌طلبانه‌ترین ساخته این استدیو معرفی شد بسیاری از افراد انتظارات زیادی از این بازی دارند. از طرف دیگر اوایل سال اعلام شد که جزییات جدیدی از بازی قرار است امسال مشخص شود اما وقتی خبری از بازی در نمایش سونی نبود باعث ناامیدی بسیاری از افراد شد.

اکنون گزارش جدیدی از سایت Bloomberg و شخص جیسون شرایر منتشر شده که نشان می‌دهد ساخت بازی با مشکلات زیادی مواجه شده است. در این گزارش مشخص شده که Naughty Dog کیفیت و ادامه‌دار بودن بازی را مورد بازبینی جدی قرار داده است. به همین دلیل تعداد افرادی که روی این پروژه مشغول کار بودند به شدت کاهش یافته و بسیاری از این افراد مشغول پروژه‌های دیگر استدیو شدند.

همچنین به نظر می‌رسد استدیوی بانجی که به تازگی توسط سونی خریداری شده بود نقش اساسی در اتخاذ این تصمیم توسط Naughty Dog داشته است. رییس استدیوهای داخلی پلی‌استیشن هرمان هالست به تازگی اعلام کرد بانجی مسئول کمک به سونی برای ارزیابی عنوان سرویس‌محور است و با توجه به گزارش شرایر بانجی ادامه‌دار بودن عنوان چندنفره The Last of Us را تایید نکرده است.

اخیرا Naughty Dog نیز به عدم حضور این عنوان در همایش سونی واکنش نشان داده و در توییتر اعلام کرد: «ما به کاری که تا به حال در استدیو در مورد این بازی انجام شده افتخار می‌کنیم اما هرچه ساخت بازی جلوتر می‌رود بیشتر مشخص می‌شود بازی به زمان بیشتر نیاز دارد.» همچنین استدیو اعلام کرد در حال کار بر روی یک عنوان تک‌نفره جدید است که به زودی اطلاعاتی از آن منتشر می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *