گیمینگرویتی

ثبت نام
نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 1 | آخرالزمان 70 دلاری!

خالق The Last of Us در حال کارگردانی و نویسندگی یک بازی جدید است

به گزارش گیمین‌گرویتی، نیل دراکمن، معاون استودیوی ناتی داگ، در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد در نویسندگی و کارگردانی یک بازی معرفی نشده نقش دارد. او حالا در بایوگرافی خود نوشته «نویسنده/کارگردان یک بازی معرفی نشده.»

برخی حدس می‌زنند این عنوان می‌تواند بازی The Last of Us: Part 3 باشد. البته شواهدی مبنی بر خلاف واقع بودن این موضوع هم وجود دارند. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسند که حاکی از ساخت یک آی‌پی جدید در استودیوی کالیفرنیایی ناتی داگ هستند. بیش از 3 سال از عرضه بازی The Last of Us: Part 2 می‌گذرد. از آن زمان تاکنون ناتی داگ مشغول بازسازی نسخه اول و ساخت سریال تلویزیونی آن بوده است. با این حال، عنوان چندنفره مستقل آن در طول این پروژه‌ها در سکوت خبری به سر می‌برده است.

دراکمن طی مصاحبه‌ای در اوایل سال جاری گفت ناتی داگ از ماه مارس بازی بعدی خود را انتخاب کرده، اما فعلا از ماهیت آن رونمایی نمی‌کند. او به Kinda Funny Games گفت: «می‌دانم طرفداران واقعا خواهان The Last of Us: Part 3 هستند. همیشه درباره این موضوع می‌شنوم. فعلا تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که وارد پروژه بعدی خود شده‌ایم و تصمیم در این باره گرفته شده است. نمی‌توانم بگویم چه چیزی است.»

اواخر سال گذشته بازیکنان تیزبین The Last of Us Part 1 معتقد بودند یک کار هنری در این بازی به عنوان بعدی ناتی داگ اشاره داشته است. آن‌ها متوجه وجود کلکسیونی از تصاویر خیالی شدند که صحنه‌هایی فانتزی را نشان می‌دادند. این بخش در بازی اصلی که سال 2013 منتشر شد وجود نداشت. در این تصاویر، جنگجویی در حال مقابله با یک اژدها بود. در تصویر دیگر، موجودی شبیه به مار به دور ماه مثلثی پیچیده بود و همچنین یک اسب بالدار شاخدار را هم می‌شد مشاهده کرد.

دراکمن سال 2021 گفته بود پلات بازی The Last of Us: Part 3 تا حدی آماده است و استودیو می‌تواند به سمت آن هم برود.

با توجه به چرخه توسعه طولانی مدت بازی‌های پلی استیشن 5 احتمالا مدت زیادی تا عرضه این عنوان جدید باقی مانده است. احتمال دارد پروژه بعدی بازی چندنفره مستقل The Last of Us نباشد. طبق گزارشات، توسعه بخش آنلاین به آرامی پیش می‌رود و تعداد توسعه‌دهندگان آن کمتر شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *