گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ انتشار انیمه The Kingdoms of Ruin با نمایش تریلری زیبا مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی انیمه The Kingdoms of Ruin اعلام کرد این انیمه 6 اکتبر (14 مهر) پخش می‌شود. همچنین هنرمندان موسیقی آن هم معرفی شدند. این انیمه براساس مانگایی از Yoruhashi با همین نام ساخته شده است. علاوه بر این، تریلر The Kingdoms of Ruin هم به نمایش در آمد.

موسیقی تیتراژ آغازین انیمه با نام “Kieru Made” (Until it Disappears) توسط Hana Hope اجرا می‌شود. Who-ya Extended هم موسیقی تیتراژ پایانی آن با نام “Prayer” را اجرا می‌کند.
این انیمه روز 6 اکتبر در شبکه‌های MBS، TBS، BS-TBS و AT-X پخش می‌شود. Kaito Ishikawa در نقش Adonis و Azumi Waki به عنوان Doroka بازی می‌کنند. Ryoko Shiraishi هم وظیفه نقش Chloe را بر عهده دارد.

 

Keitaro Motonaga کارگردانی آن را در استودیوی Yokohama Animation Lab در دست دارد. Takamitsu Kounu مسئول فیلمنامه است و Hiromi Kato هم شخصیت‌ها را طراحی می‌کند. Miki Sakurai و Shu Kanematsu در کنار Hanae Nakamura آهنگ‌ساز انیمه هستند.
Seven Seas مانگا را به زبان انگلیسی منتشر و داستان را اینگونه توصیف می‌کند:

«بشریت مدت زیادی است که با جادوگران زندگی می‌کند. اما انقلابی پیشرفته در زمینه علمی، قدرت‌های یک جادوگر را به شکلی غیر لزومی افزایش داده است. بزرگ‌ترین ملت جهان غرق در تنفر و ترس شروع به شکار بی‌رحمانه جادوگران و نابودی آن‌ها از سرزمین‌شان می‌کنند. Adonis که دانش‌آموز جادوگری است، بعد از دیدن مرگ معلم عزیز خود، قسم می‌خورد از امپراطوری‌ای که همه چیز او را گرفته انتقام بگیرد. این مانگا داستانی از نبردی خونین بین علم و جادو است.

Yoruhashi مانگا را در مجله Mag Garden’s Monthly Comic Garden آوریل 2019 آغاز کرد. این انیمه همچنین در سایت‌های Manga Doa، Mag Comi و pixiv Comic در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *