گیمینگرویتی

ثبت نام

دومین تریلر به‌همراه اطلاعات از فصل دوم انیمه The Eminence in Shadow

به گزارش گیمین‌گرویتی، در رویداد ویژه Kage-Jitsu Fes دومین ویدیوی تبلیغاتی از فصل دوم انیمه تلویزیونی The Eminence in Shadow پخش شد. این انیمه براساس لایت ناولی با همین نام به نویسندگی Daisuke Aizawa ساخته شده است. در این ویدیو چیزهای مختلفی مثل اعضای جدید بازیگران را دیدیم. همچنین مشخص شد فصل دوم طی ماه اکتبر (مهر-آبان) در 12 قسمت منتشر می‌شود.

کارمندان اصلی استودیو Nexus برای ساخت فصل دوم این انیمه باز می‌گردند. فصل اول در اکتبر 2022 آغاز به پخش کرد و تا 15 فوریه (26 بهمن) به طول انجامید. HIDIVE پخش فصل اول را بر عهده گرفت و برای فصل دوم هم همین مسئولیت را بر عهده می‌گیرد. در توضیحات داستانی این اینمه در HIDIVE آمده است:

«برخی افراد کلا مناسبت این نیستند که نقش قهرمانان پر زرق و برق و ناجی را بازی کنند و بعضی دیگر هم نمی‌توانند ضد قهرمان خودنما در مقابل چشم همگان باشند. به جای آن، این افراد در سایه‌ها کار خود را پیش می‌برند و اتفاقات درون جامعه را با زرنگی و هوشیاری رقم می‌زنند. این نقشی است که Cid هنگام انتقال به دنیایی دیگر می‌خواهد داشته باشد. Cid با سرهم کردن داستانی خیالی و دروغین به رهبر غیر منتظره سازمان Shadow Garden تبدیل می‌شود. این سازمان می‌خواهد مقابل فرقه‌ای خطرناک مبارزه کند (فرقه‌ای که وجود خارجی ندارد و ساخته داستان‌های خیالی اوست). با این حال، مشکلی این وسط وجود دارد که حتی تصورات وحشیانه او هم پیش‌بینی آن را نمی‌کرد: فرقه‌ای که وی درباره آن داستانی خیالی ساخته بود، واقعا وجود دارد! حالا این فرقه فوق‌العاده عصبانی هستند که قدرت تخیل بالای Cid سد راه نقشه‌های شیطانی آن‌ها شده است.»


یک بازی به‌نام The Eminence in Shadow: Master of Garden برای IOS، اندروید و پی‌سی در نوامبر 2022 (آبان-آذر 1400) منتشر شد. Crunchyroll Games بازی آن را به زبان نگلیسی عرضه کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “دومین تریلر به‌همراه اطلاعات از فصل دوم انیمه The Eminence in Shadow”

  1. Ramin گفت:

    اخر متن را اشتباه نوشتید قدرت تخیل نیست اون قدرت واقعی شدو است مثل atomic یا حمله سایه و … پس نگین تخیل😡😡

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *