گیمینگرویتی

ثبت نام

دومین تریلر از فصل دوم انیمه جذاب The Eminence in Shadow

شرکت Kadokawa روز چهارشنبه از دومین تریلر رسمی برای فصل دوم انیمه The Eminence in Shadow، رونمایی کرد.

آهنگی که در این ویدیو نمایش داده شده، آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان “Grayscale Dominator” می‌باشد که توسط گروه موسیقی OxT درحال اجرا شدن است.

این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میبشاد که به نویسندگی Daisuke Aizawa با تصویرگری Touzai، در تاریخ 5 نوامبر 2018 (14 آبان 1397) منتشر شده است. این لایت ناول از 11 آگوست 2020 به زبان انگلیسی با عنوان The Eminence in Shadow توسط Yen Press در حال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا توسط Aizawa در وبسایت (Shōsetsuka ni Narō) Let’s Become Novelists در ماه می 2018 راه اندازی شد و شرکت Kadokawa شروع به انتشار داستان بصورت فیزیکی با تصاویر Touzai کرد که با جلد اول در نوامبر 2018 شروع شد.

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:
قهرمانان بزرگ و ویلن های اهریمنی، کاراکتر هایی هستن که مردم میخوان شبیه شون باشن–البته سید کاگنو اینطور نیست.
اون دوست داره مغز متفکر پشت همه ی اینا باشه، رشته هارو بکشه و دسیسه هاش کل داستان رو بچرخونن.
تو زندگی قبلیش تو ژاپن مدرن امروزی، نتونست به اهدافش برسه. ولی حالا که تو دنیایی از جادو دوباره متولد شده، جاه حقیقی سایه رو به نمایش میزاره! سید همونطور که تظاهر میکنه یه کاراکتر معمولی و ساده ست، اعضایی رو برای سازمان(قلابی) باغ سایه اش جمع میکنه، و هدفش از بین بردن فرقه ی مرموزیه که تو تاریکی ها در کمین نشسته.
سید، به روش خودش سعی میکنه سازمان(قلابی) اش رو در مقابله با فرقه ی پلید(در عین حال بطرز غافلگیرانه ای راستین) هدایت کنه.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی – فانتزی – اکشن – ایسکای و تناسخ، توسط استودیو Nexus درحال ساخت میباشد. کارکنان اصلی برای فصل دوم در استودیو Nexus بازگشته اند.

همچنین اعلام شده بود که فصل دوم این انیمه با مجموع 12 قسمت، قرار است منتشر شود. این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) در کانال های AT-X، TOKYO MX، KBS و BS11 به نمایش در بیاید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *